maandag 8 aug 20:50 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu maandag 8 aug 20:50 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

maandag 8 aug 20:50 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

08 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Hallo mensen,
Tja ik ben weer heel druk geweest dit weekend dus zal ik jullie ff snel informeren:
Vrijdag: pyamaparty bij de Zweedse meisjes!! Errug leuk, vooral als je niet thuis slaapt en de volgende dag in je pyama door de drukke winkelstraat moet....
Zaterdag: 's middags Footygame en 's avonds eigenlijk te moe maar toch maar naar de stad gegaan --> dat zijn de leukste avonden!!!
Zondag: 8:20 uur (!!!!) vertrek naar Barossa Valley en 's avonds uit in Glenelg!!!

Nu zit ik lekker met Astrid op de bank naar de laatste aflevering van Desperate Housewifes te kijken...heerlijk chillen...Kristen komt ook zo nog langs, lekker met de vrouwen onder elkaar...
Maar er zijn alweer plannen voor woensdagavond om naar Heaven te gaan, dus...

Have fun met de foto's!!!
Dikke poen San

  • 08 Augustus 2005 - 13:48

    Karen:

    Hoi zus
    Nou die wijn heeft goed aangetikt bij jullie ziet er nog steeds erg gezellig uit volhouden zo.
    Maar uh... die Stefan is ook niet gek hoor.
    Leer ze, feest ze en......ze!!!!!!!!!!!!!! kus jezus

  • 08 Augustus 2005 - 20:55

    DE WITTE:

    Heb je al Kangeroe's gezien? Als je die nog ziet maak dan een foto.Vind ik cool.Wij hebben hier al 2 weken regen,daar gaat mijn zomer vakantie.X

  • 08 Augustus 2005 - 23:47

    San:

    Kangaroos zie je hier overal wel!! Trip naar Kangaroo Island gaat waarschijnlijk niet door
    :( Ik zal wel een paar mooie foto's erop zetten...X

  • 09 Augustus 2005 - 08:21

    Pap:

    Hartstikke goed !
    Mooie foto's.
    Geniet maar lekker !
    Tot de volgende chat / cam
    Poene

  • 10 Augustus 2005 - 20:08

    Cindy:

    Hallo Sanne, kom net erachter dat je al verder was met berichten sturen dus ik heb op een van de vorge pagina's pas 10 augustus gereageerd, foutje van mij, beetje blond dus vergeef me! Vanavond gaan we waarschijnlijk bowlen. We moeten ook nog eten dus je hoort snel weer van me! Kus, Cindy en Ronny! Knuffel van Pacha.

  • 11 Augustus 2005 - 12:05

    Joyce:

    hey sanne... how is life downunder..... het ziet er allemaal super gezellig uit... !!! ik vind het tegek voor je dat je daar zo'n lol hebt... met al die mensen daar... maar wij missen je ook heel erg..!!! en trouwens heel erg leuk dat we zo geupdate blijven... hier is het een behoorlijke saaie zomer.. en nog trouwens bedankt voor je kaartjes.. hmm lekkere ventjes.... nou sanne nog heel veel plezier... dikke knuffel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 41168

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: