vrijdag 12 aug. 10:15 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu vrijdag 12 aug. 10:15 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

vrijdag 12 aug. 10:15 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Goeimorgen!!!!
Ja sorry hoor dat ik zo lang nix meer van me heb laten horen maar heb het hier ook zo druk met socializen!!!!
Hmmmm ff denken, wat is er allemaal gebeurd? Nou dinsdag was een lekker rustig dagje, overdag ziekenhuis en 's avonds ben ik een hapje gaan eten met Kristen. Woensdag overdag ook gewoon werken en 's avonds naar de club van Adelaide: Heaven!! nadat we uiteraard aan het pre-drinking stadium in onze stamkroeg (Holdy's) voldaan hadden...
Leuke avond, lekker gedanst, veel te kleine glaasjes en niet al te laat thuis...
Gisteren zijn we (Kristen, Astrid en ik) gaan shoppen omdat we wisten dat we brak zouden zijn.....en dat heeft ons goed gedaan, we hebben alles gevonden wat we -uiteraard ;)- nodig hadden!!!
Vanavond hebben we salsa-les...whoehahahaha!!! :) Ben s benieuwd....
Tot snel, Dikke poen San

  • 12 Augustus 2005 - 05:58

    Anneke:

    hoi sanne,
    he wat ik ff wou weten,kom jij terug met een hele hoop kennis over geneeskunde erbij,of als salsa-danseres met een bierbuik?haha
    bloemendaal was echt super!! ik stuur je al wel een paar foto's,oke!!!
    dikke kus anneke

  • 12 Augustus 2005 - 08:19

    Pap:

    Over een maand ben je thuis.....over een week ben je klaar op het ziekenhuis; heb je wat geleerd, gedaan ? Volgens mij heb je het verkeerde aftekenboekje meegenomen. Geniet and be carefull !!
    Poene

  • 12 Augustus 2005 - 09:41

    Han:

    hoi Sanne
    Nou hartstikke leuk die horeca-stage van jou.
    groetjes

  • 12 Augustus 2005 - 10:54

    Ezzer:

    zo te zien dolle pret!!!!!groetjes en een dikke kus Ezzer en Xa4 en .......

  • 12 Augustus 2005 - 11:41

    Chant:

    Hé, allemaal erg gezellie!

  • 12 Augustus 2005 - 15:58

    Roy & Danny:

    Hoi Sanne,
    Sorry voor de late reactie, maar we hebben ook eens eindelijk de site gevonden. Ook geen tijd gehad hoor, ivm de bouw.
    Danny heeft eindelijk haar keuken!!!!!!!

    We begrijpen dat je het goed naar je zin hebt aldaar.

    Als je de les van vanavond overleefd hebt, willen we uiteraard graag eens een demonstratie van je zien.

    Nog veel plezier daar.

    Groetjes
    Roy & Danny

  • 13 Augustus 2005 - 20:02

    De Roeie:

    hei sanne
    hoe is het daar nog wat geleerd de laatste tijd of heb je alleen maar wat gefeest

    groetjes roger danielle en kleine lars

  • 14 Augustus 2005 - 14:10

    Cindy Van Ronny:

    Hallo Sanne, krijgen wij ook een salsa show in de sjmied als je terug bent? Gisteravond hier feestje gehad, was weer gezellie! Was alleen geen weer om buiten te zitten maar nu hoefde Ronny ook niet het terras schoon te maken en zo... dus hij was er wel blij mee denk ik. Maandag moeten we weer gaan werken, dan is het weer voorbij dat gejats en geluilak! Over een aar weekjes ben je weer hier, wordt effe een beetje afkicken hier denk ik, maar daar heeft die andere Cindy eventueel wel middeltjes voor...? Vanavond gaan we uit eten en dan begint ook voor ons het afkicken van het vrije leventje. Wanneerga jij beginnen met de rondrit met je moeder? Heel veel groetjes en een dikke kus van Cindy en Ronny en een pootje van Pacha!

  • 18 Augustus 2005 - 12:22

    Joyce:

    hey sanne..... met andere je hebt al zo hard gewerkt de laatste weken dat je nu echt wat vakantie nodig hebt.. haha in iedergeval veel plezier met de laatste weken ... dus ik neem aan als je terug komt mij onder de tafel zuipt... hmmm heb er nou al zin in.. hey amuseer je nog en alweer tot snel... kus kus kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 41109

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: