donderdag 4 aug. 10:58 uur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu donderdag 4 aug. 10:58 uur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

donderdag 4 aug. 10:58 uur

Door: Pap & Co.

04 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Ook goedemorgen !

Moet ons toch even van het hart dat we denken dat je wat teveel drinkt......

• 04 Augustus 2005 - 09:28

Claire:

WHAHAAHA!!

• 04 Augustus 2005 - 11:37

Han:

hoezo te veel drinken. te veel drinken heet zuipen. en meisjes zuipen niet die drinken. toch? whoehahahahahahah

• 04 Augustus 2005 - 12:47

Karen:

He zus,
    Wel heel erg veel bier, hoelang doen jullie ermee of is dat alleen voor jou??
    Hier alles goed, ben een paar dagen bij Anouk,Danny en Nina in Uden geweest erg gezellig!!
    Zo te horen heb je het erg na je zin en gaat het allemaal goed.
    Tot mails!
    kus jezus

• 05 Augustus 2005 - 19:29

Chant En Pat:

Nou is niet te hopen dat dat bier allemaal voor jou is. Je was toch zeker van plan om ervaringen wijzer terug te komen en niet als alcoholist hè?! Maar gelukkig vermaak je je daar goed en dat was de bedoeling toch?!
    xxxjes Chant & Pat

• 26 Augustus 2005 - 08:58

Jean:

alles in orde bij jean en ook nu weer met zijn computer. stom ding vertikte het een hele tijd.hoop en lees dat alles in orde is en hoorde dat je wilde blijven. zeker voor al dat bier en je behaalde masterdiploma horeca.