maandag 29 aug, 22.55 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu maandag 29 aug, 22.55 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

maandag 29 aug, 22.55 uur

Door: Sanne

29 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen,
We zitten hier in het hartje van Sydney in een heel mooi hotel. Alf heeft ons vandaag en gisteren de mooiste plekjes van deze stad laten zien. Wat een luxe om een gids te hebben die hier zelf 24 jaar heeft gewoond... Morgen the Blue Mountains en daarna vertrekken we langzaam richting Sunshine Coast. De foto's spreken voor zich, hebben ENORM veel plezier met zn 3tjes en dat zal voorlopig ook wel zo blijven!!!!! Tot snel en we komen alleen nog maar terug omdat we een retourvlucht geboekt hebben hoor!!!!
Dikke poen Alf, Tiny en Sanne.

• 29 Augustus 2005 - 13:15

Pap En Annelies:

Geniiiiiiiieeeeeeeete !! Karen is gisteren nog even bij ons geweest; formulier van UM wordt geregeld door haar !
    Komende dagen tussen 25 en 30 graden !
    Alles heel lekker....
    Poene van ons

• 29 Augustus 2005 - 13:25

Karen:

Hallo daar
    Fijn dat jullie zo'n goede gids hebben, Alf weet natuurlijk de leuke en mooie plekjes wel te liggen. Hoop dat jullie nog twee fijne weken hebben voor ik jullie kom halen op Schiphol!!! Geniet ervan kus Karen

• 29 Augustus 2005 - 15:55

Diny:

Waaaauuuuw, geweldig mooi.
    Genieten maar !!!!!!
    Hier wordt het eindelijk zomer in september, dus wij genieten ook 'n beetje.
    Groetjes en liefs van mij.

• 29 Augustus 2005 - 16:13

Anneke:

hoi sanne,
    he he de zomer is eindelijk begonnen hier ,ik dacht dat er geen einde kwam aan de lente!!!er is een nieuw zonnestudio op de markt,met echt chique banken(tv enzo).dat zie je wel als je terug bent.
    geniet nog maar ff lekker!!!! liefs xxx anneke

• 29 Augustus 2005 - 16:57

Ezzer:

wat een geweldige foto's!!! sjiek!!
    geniet van jullie laatste weken, dikke kus Ezzer & Xa4 & ut babieku...

• 30 Augustus 2005 - 05:55

Lucia (en Ton):

Kom toch maar terug hoor, want we missen jullie! Liefs,

• 30 Augustus 2005 - 07:28

Marga:

Zo te zien vermaken jullie je goed. Geniet nog van de laatste weken.Ik ben al aan het aftellen mis jullie
    DIKKE POEN

• 30 Augustus 2005 - 14:24

Merie:

Hoi Sanne en Tiny..bin weer aon ut wërrik..höb nog lang neet alles kinne leze..höbbe wel ketak gehad via sms.. Alles geit good gelökkig..geer geneet volop begriep iech..De geis toch zeker alle mails bundele es ste trök bis..dat is geweldig..heet Anne auch gedoon...Bedaank nog veur diech leve en sjoene kaart..Ut is un geweldige ervaring dink iech...boe ste dien gans leve profiet vaan kins höbbe...Dikke poene,,veut diech en Tiny..xxx

• 31 Augustus 2005 - 14:46

Diny:

Hoi Tiny en Sanne,
    Vandaag je kaart ontvangen en we kletsen wel bij als je thuis bent.
    Nog veel plezier en blijf maar genieten en foto's maken, dan genieten wij ook 'n beetje.
    Groetjes, Diny.

• 01 September 2005 - 19:30

Cindy Van Ronny:

Hallo jullie daar aan de andere kant van de wereld... geniet nog effe van die laatste dagen daar, voor je het weet ben je weer terug en kun je ons hier weer helemaal op de hoogte brengen van al je spannende avontuurtjes daar! Karen is dit weekend nog hier geweest. We zijn nog naar de bouw geweest van Danny en Roy. Heb ook een nieuw spel gekregen voor mijn verjaardag, kunnen we een keertje doen als je terug bent. Heb feestje gehad van iemand van mijn werk, ben daar met Cindy van Daaf naar toe geweest. Dit is eigenlijk allemaal bla bla dat ik ook kan vertellen als je terug bent, dus laat ik je dagboekje maar niet verder verpesten met dit soort onzin. Het wordt tijd dat we weer eens kunnen bijkletsen maar in de tussentijd vind ik dat jullie maar moeten genieten van die mooie omgeving daar en wens ik jullie nog een paar schitterende dagen aan die andere kant van de wereld. Tot gauw. Kus Cindy!!!

• 03 September 2005 - 15:31

Stefan:

Hoi sanne na maanden toch maar weer eens op het net en wat blijkt
    i got mail.
    Ik lees dat het je daar wel bevalt.
    Niet moeilijk te begrijpen.Geniet er nog van.
    Groetjes stefan en ine xxx