Monday, 15th August 2005, 1:07pm - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Monday, 15th August 2005, 1:07pm - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Monday, 15th August 2005, 1:07pm

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Nou dat was me het weekendje wel weer hoor!!!
Weer eventjes snel samenvatten:
Vrijdagavond wilden we dus gaan salsa-dansen, bleek dat die tent dicht was!!! Toen zijn we maar gewoon de stad ingegaan en in een of andere cocktailbar (jum jum!!!) gestrand.
Zaterdag is Bjorn (de jongen die samen met Monica in de auto zat en het ongeluk overleefd heeft) langsgekomen, hij is net een paar dagen uit het ziekenhuis en was jarig. Astrid en ik hebben toen voor iedereen gekookt en daarna zijn we een paar huizen verderop verder gaan feesten: er was nog iemand anders jarig EN er was een afscheidsfeestje!!! Druk druk druk, maar ik geloof dat Bjorn zich wel geamuseerd heeft, hoeveel hij ook heeft meegekregen van het uurtje dat hij daar is geweest.....We hadden zelfs een echte verjaardagstaart voor m geregeld!!!
Ik hoop dat t snel beter met m gaat maar waarschijnlijk moet hij nog een tijdje hier blijven.....
Zondag dus de halve dag in mn bed liggen stinken en 's avonds naar de film geweest: War of the worlds...wat een *$#@^&!~*^)|+?"{ -film, als je begrijpt wat ik bedoel...
Vandaag lichamelijk aanwezig op het ziekenhuis, vanavond EINDELIJK samen met Astrid wat leuks doen....
Foto's volgen snel...
Dikke poen San

  • 15 Augustus 2005 - 09:20

    Pap:

    Tja, tja, de laatste glaasjes wegen het zwaarst...
    Poene

  • 15 Augustus 2005 - 10:51

    Witte:

    Ik wil ook wel stage lopen daaro.Je zuipt en feest meer dan ik.Dan iedereen hier bij mekaar geloof ik.hahahaah see ya.X

  • 15 Augustus 2005 - 11:32

    Diny:

    Hoi Sanne,
    Zo te lezen heb je het reuze naar je zin. Straks weer afkicken, zal niet meevallen.
    Wanneer komt je moeder?
    Alvast fijne vakantie.
    Groetjes Diny.

  • 15 Augustus 2005 - 16:47

    Ezzer:

    Zozozo ja wat moet ik nog zeggen lol lol en nog eens lol......ammuseer je in je laatste week...bij "de studenten"..xxx Ezzer

  • 16 Augustus 2005 - 08:09

    Marga:

    Hallo Sanne.Eindelijk een berichtje. Leuke side ,zote zien vermaak jij je geweldig,en dat dichtklappen van is volgens mij helemaal voorbij. Je laatste studentenweek alweer en dan vakantie geniet er van.
    Groeten aan mam,dikke poen

  • 16 Augustus 2005 - 10:10

    Chantal:

    Joepie ik heb ook eindelijk vakantie!!!!! En jij gaat nog steeds van feestje naar feestje! Have fun!!! xxxjes Chant& Pat

  • 16 Augustus 2005 - 13:05

    Maartje:

    he san,
    ik ben weer bijgelezen... jonge jonge wat een feestjes... Lijkt me trouwens erg stressig om iemand z'n hoofd eraf te halen!!(je ontlaadt je natuurlijk in feestjes??!) groot risico maar goed... denk wel dat jij stressbestendig bent!! Functioneerde alles nog goed naar afloop of heb je hem even opnieuw geprogrammeerd?? Lijkt me wel lachen een soort slaafje ervan te maken ha ha. nou san veel plezier daar nog. Ik heb nog maar twee weken vrij en dan moet ik weer ha ha. dikke kus maart

  • 16 Augustus 2005 - 13:07

    Maartje:

    zo grappig was dat laatste eigenlijk niet..maar ja je kent me blijven lachen ahum....

  • 17 Augustus 2005 - 09:09

    Kim:

    Ha Sanne!
    Wanneer begin je met rondtrekken en waar ga je precies heen? Succes met de laatste week bij je coschap en nog veel plezier!
    Liefs Kim

  • 17 Augustus 2005 - 16:47

    Annelies En Pap:

    Foto,s gezien, hartstikke mooi die sunset.... Op dit moment vanuit Berlijn heel veel groeten
    Poene

  • 19 Augustus 2005 - 11:10

    Joyce:

    hey sanne..... zuipschuit... haahahahah ik moest je effe snel de groetjes doen van perushka..... en van mij natuurlijk een dikke knuffel....kus kus..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 41140

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: