Donderdag 21 juli 9:48 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Donderdag 21 juli 9:48 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 juli 9:48 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

21 Juli 2005 | Australië, Glenelg

Hallo lieve mensen,
Ik heb dus net ontdekt dat ze in t ziekenhuis ook een bieb hebben waar je kunt internetten.
Ik ga jullie s even haarfijn uitleggen hoe t hier allemaal aan toe gaat:
Ik woon in Glenelg, dat ligt ongeveer 30 km ten Zuiden van Adelaide. Tis een dorpje vlakbij t strand met een hele leuke winkelstraat (!!!!!): Jetty Road.
Iedere dag ga ik met de bus naar het Royal Adelaide Hospital, daar doe ik dus mn stage. Mijn supervisor weet geloof ik niet echt wat de bedoeling is maar dat geeft niet, ik ben hier 5 weken en andere studenten zijn hier maar voor 3 weken dus ik heb tijd zat!! Misschien af en toe s een snipperdagje pakken.....;o)
Voor de rest is het supergezellig, 's avonds wordt er samen gegeten of gaan we ergens eten.
Eén straat verderop woont Scott, das de huurbaas van Astrid, dus ook mijn "future landlord" hahaha!! Hij is ergens blijven hangen tussen eeuwig student zijn en toch maar werken.... Zaterdag ga ik met m mee naar een pub waar we rugby gaan kijken...ahum echt iets voor mij he...maar das wel gezellig want das ongeveer tzelfde als hier een belangrijke wedstrijd van t Nederlands Elftal kijken.
Nou voor de rest zal ik jullie op de hoogte blijven houden, foto's komen asap, maar t laden duurt elke keer erg lang maar heb al gezien dat ik t ook vanuit hier kan doen, ik heb toch tijd zat!!!
Tot senl maar weer
liefs San

  • 21 Juli 2005 - 07:13

    Pap:

    Hoi, ik ben er !!!!!!

  • 21 Juli 2005 - 07:17

    Pap:

    Sanne, wanneer het laden erg lang duurt is het formaat van de foto's waarschijnlijk te groot.
    Kijk eens of je iets aan de grootte kunt doen; image size / format size.
    De beste grootte is 300 pixels / cm2 en wanneer de foto landscape is 1800 breed en 1350 hoog ( bij portrait andersom )
    Verder moet je er voor opletten dat het image als jpeg bewaard wordt...
    poene

  • 21 Juli 2005 - 07:31

    Pap:

    Hé San,
    Wanneer je de eerste twee weken in de Pieringenstraat in Glenelg bij Aukje woont, waar woont je dan de rest van de tijd bij Astrid ?
    Ook in dat dorpje ( of is het een stad )
    Hier gaat alles rustig zijn gangetje.
    Grappig is wel dat wanneer we gaan slapen
    ( 23.00 - 24.00 uur )ik altijd aan je denk met de gedachten ".....gosh, die zit nu in de bus om te gaan werken..."
    Zaterdag ga ik Angela en Barbara in Brussel ophalen.
    Annelies heeft de derde en de vierde week van augustus vrij en dan gaan we waarschijnlijk een paar dagen naar Berlijn.
    Ed gaat waarschijnlijk met ons mee.
    Jean gaat maandag ook op vakantie naar voormalig Oost-Duitsland en daarna een kastelentocht langs de Loire in Frankrijk.
    Ik log vandaag nog wel een paar keer in en dan reageer ik op eventuele nieuwigheden...
    Menigeen kan jou trouwens niet bereiken; Annelies kon dat niet en Han nog niet.
    Ik heb Han beloofd vandaag een link te sturen die wél geopend kan worden.
    Poene van ons

  • 21 Juli 2005 - 07:57

    Han:

    hoi Sanne
    Nou dat is nog eens wat een hele site voor jou. Ik lees dat het je prima bevalt. Ja dat kan ook niet anders man. Kom je nog wel terug? Welke stage loop je? ik bedoel welke poli enzo. Als het laden te langzaam gaat moet je gewoon de image quality op normal of basic and de image size op een lager getal. Lopen er nog australische ´´stukken´´ rond of zijn het allemaal aboriginals!!!
    Sanne geniet er met volle teugen van and keep going
    groetjes han

  • 21 Juli 2005 - 08:02

    Han:

    hoeveel vroeger is het bij jullie??

  • 21 Juli 2005 - 08:38

    Ruud:

    Zo te zien hoef je niet veel gras te maaien..
    hoe heet die aukje eigenlijk van achter...? ik ken nog een aukje van vroeger...

  • 21 Juli 2005 - 09:42

    Ezzer:

    He Sanneta, alles goed dus zo te horen!! Hier ook alles oke, heb vandag vrij en moet vrijdag nog een halve dag werken :( en dan heb ik vekansie :) tot mails dikke poenies (oja vandaag krijg ik weer een echo...zal hem je door mailen) Ezzer & Xavier &.......

  • 21 Juli 2005 - 10:13

    Anneke:

    hoi sanne,
    ik ben in de shop,het is niet zo druk als we verwacht hadden,maar dat kan nog komen!(hopelijk).dus je snapt wel dat het nu een beetje saaiiiiiiii hier is!!maarja!
    zo te horen ,ben je daar al goed ingeburgerd he!en nog geen lekkere "footy" gevonden!wel ff fotootje mailen dan he, haha.
    ja weet voor de rest niet veel te vertellen dus tot snel maar weer!!!
    groetjes en kusjes van het kosbor team xxx

  • 21 Juli 2005 - 11:57

    Karen:

    hoi zusje
    zo te zien is het wel gezellig daar!!!
    jammer dat je supervisor niet echt in de gaten heeft wat de bedoeling is, maar dat heeft ook even tijd nodig denk ik.
    heeft waarschijnlijk een beetje last van wat opstartprobleempjes(grapje)
    leuke meiden trouwens, nou voor de rest heb ik even niets te melden, have fun en enjoy
    kus jezus

  • 21 Juli 2005 - 12:28

    Royke:

    hoi sanne, ben blij dat je het naar je zin hebt. maar ik moet zeggen, dat je wel een beetje gemist wordt op de kleine gracht. maar daar komen we wel met pijn en moeite overheen. doe je wel voorzichtig, daar bij de aboriginals??? veel plezier. en groetjes van roy

  • 21 Juli 2005 - 16:36

    De Witte:

    Hey Sanne alles goed.Ze hadden mijn scooter gestolen maar nu heb ik hem terug gekregen van de politie kan je je dat voorstellen waren ze voor heel even mijn vriendtjes.Ik las laatst in een bericht van je,dat het daar normaal is dat als die meiden daar op stap gaan zich helemaal vol lieten lopen en er sletterig bij liepen.Nou ik wacht met spanning op die foto's.(hahahaha) You now me.Nou groetjes en een Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 41142

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: