Dinsdag 19 juli 17:15 uur plaatselijke tijd - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Dinsdag 19 juli 17:15 uur plaatselijke tijd - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Dinsdag 19 juli 17:15 uur plaatselijke tijd

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2005 | Australië, Glenelg

Ik heb ein-de-lijk de software van mijn cameraatje geinstalleerd dus ik kan jullie laten meegenieten van mijn luxe villa hier!!!
Ik heb net gemerkt dat t heeeeeeeeel errug lang duurt voordat de foto's geladen zijn, dus de rest komt een ander keertje. Jullie weten nu tenminste al hoe ik woon.
Dat was t eigenlijk voor vandaag, heb gewerkt en heb nu even tijd om jullie te updaten dus bij deze.....
Liefs

  • 19 Juli 2005 - 07:50

    Pap:

    Hoi san,
    Geen foto's aan deze kant van de aarde........

  • 19 Juli 2005 - 08:03

    San:

    ja pap, ik dacht ook niet dat r al zo snel iemand zou reageren ben bezig!!!

  • 19 Juli 2005 - 08:16

    Pap:

    het huis en de gang zijn er al......

  • 19 Juli 2005 - 08:41

    Pap:

    De foto's koemen goed binnen.
    Het is schoon en dás al heel wat!
    Wij gaan zo dadelijk naar de Lion King in Den Haag en kan dus ook niet het einde van de fotosessie afwachten....
    Ik denk dat menigeen hgeel blij is met de foto's want je maakt je een voorstelling die toch niet uitkomt.....
    Heel veel poene en we kijken vanavond wanneer we thuis zijn weer !!
    Poene

  • 19 Juli 2005 - 08:45

    Ezzer:

    Hier weer effe snel een berichtje van mij vanuit het werk!! Leuke foto's en idd het is schoon dat is belangrijk!!! leuke kleur die badkamer......ben ook erg benieuwd naar je slaapkamer komen daar ook nog foto's van?? o ja en ook heel modern allemaal daar!!!!!! dikke kus Ezzer

  • 19 Juli 2005 - 10:20

    Martine:

    Leuk die foto's, nou hebben we tenminste een idee hoe je daar zit! Wat moet je eigenlijk allemaal op je werk doen?? BEN BENIEUWD!!!!
    Dikke kus,
    Martine

  • 19 Juli 2005 - 20:25

    Karen:

    mooi roze is niet lelijk
    leuk dat we foto's krijgen 'erg gezelleige tuin' maar als demensen maar leuk en gezellig zijn
    ben benieuwd naar de rest van je verhalen
    lekker genieten
    kus jezus

  • 20 Juli 2005 - 06:05

    Sanne:

    Er is ff wat fout gegaan met de laatste foto, maar dat zijn dus die 2 lieve meiden: Aukje staat links, das dus waar ik nu bij logeer en Astrid staat in het midden en daar trek ik over anderhalve week bij in....

  • 20 Juli 2005 - 07:53

    Pap:

    niet schlegt ....die dames !!
    Komplimente

  • 20 Juli 2005 - 07:56

    Pap:

    Laatste foto met permissie gecorrigeerd

  • 20 Juli 2005 - 11:18

    Cindy Van Bij Boels:

    He Sanne, effe kort van op het werk. Leuk die foto's. Hoe gaat het op het werk?
    Groetjes Cindy!

  • 20 Juli 2005 - 14:26

    Gertie Ploum:

    lieve sanne,
    geweldig zoals je het hebt het is natuurlijk een hele afstand maar geniet ervan. hopelijk kun je ook nog wat extra's opsteken voor je opleiding daar ga je uiteindelijk voor. leuke villa en nog even dan kun je met mama samen leuke dingen doen en natuurlijk......genieten. veel plezier.liefs gertie

  • 20 Juli 2005 - 16:14

    Cindy (nu Van Thuis):

    Hallo Sanne, ik ben weer thuis. Proeftijd nu officieel erop zitten bij Boels! Verder is alles goed hier... ben hard bezig met de voorbereidingen voor Spanje! Ik hoop dat je nog een heleboel leuke ervaringen opdoet daar en niet al te veel vervelende dingen zoals maandag. Doe voorzichtig, geen gekke dingen die ik ook niet zou doen (???) en have some fun! Dikke kus... Cindy.

  • 20 Juli 2005 - 17:49

    Marion:

    Hee Sanne, leuke foto,s, en hoe bevalt het zal wel even wennen zijn. Vind het het top van je dat je dit doet, geniet ervan en tot snel.

  • 22 Juli 2005 - 00:59

    San:

    Ik heb r een foto van mijn slaapkamer bijgezet!!
    En voor degenen die later hebben ingeschakeld, klik op "alle berichten" en je kunt weer alles volgen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 41181

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: