woensdag 24 aug 21:04 uur - Reisverslag uit Melbourne, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu woensdag 24 aug 21:04 uur - Reisverslag uit Melbourne, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

woensdag 24 aug 21:04 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

24 Augustus 2005 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,
We zijn net snel ff een internet-cafe ingedoken zoals beloofd. We zijn maandag vertrokken vanuit Glenelg na een moeilijk afscheid van mijn nieuwe vrienden :(. We moesten ff trug naar het verhuurbedrijf want die sukkels waren vergeten om ons dekens mee te geven!!!! Maandagavond zijn we rond een uur of 6 in Millicent aangekomen, nette camping en mooie omgeving.
Dinsdag zijn we vrijwel meteen begonnen aan de Great Ocean Road: ontzettend mooi!!!! Niet normaal wat een views en indrukwekkende rotspartijen...maar helaas momenteel geen foto's meer van bij ons. Uiteindelijk, nadat mam de indruk had dat we tegen de tijd inreden....(in ons wereldje was het dus 1 uur vroeger dan in de rest van de staat) zijn we in het donker (lees: geen hand voor ogen zien) aangekomen op Johanna Beach. 's Ochtends vroeg van dit geweldige strand genoten tijdens een lekker ontbijtje in onze zit-, woon-, slaap-, eetkamer/keuken!!!
Vandaag zijn we vroeg op pad gegaan, het laatste stukje van de GOR afgemaakt. Toen door richting Melbourne. Met gevaar voor eigen leven heb ik me tussen het veel te hard rijdende verkeer gewrongen (pap, maak je niet druk ik leef nog!!!). Ik was uitgeput toen we eindelijk op de camping in Dandenong aankwamen, maar wederom een hele nette en mooie plek.
We hebben net tijdens een diner in een of andere louche tent, gerund door een stel vluchtelingen uit Libanon, besloten dat we zo trug naar de camping gaan en morgen vroeg weer op pad gaan om deze prachtige stad te bezichtigen. Na de middag zullen we doorrijden richting Canberra en dan door naar Sydney waar ik hoop nog een dineetje te hebben met Aukje en Astrid....Ik hoop het echt.

Heel veel groetjes en liefs Sanne en mama (Tiny)
P.S.: Leuke momenten met mam in een camper, ze heeft overal pleisters en blauwe plekken, schijnt errug moeilijk te zijn om in een soepele beweging in de camper te stappen...:)

  • 24 Augustus 2005 - 11:45

    Lucia:

    Geweldig! Eindelijk iemand die ook blauwe plekken van de camper heeft! Ik leef met je mee, Tiny. Als ik nog eens een camper ontwerp maak ik heup-uitsparingen in de kastjes. Wat een mooi avontuur, jullie reis. Ik geniet. Hier is er opeens een oprisping van zomerweer. Benieuwd hoe kort dit nu weer duurt. De bomen denken in elk geval al dat het herfst is. Verder alles doodgewoon z'n gangetje, dus goed. Liefs, Lucia

  • 24 Augustus 2005 - 14:42

    Ruud:

    Hoi Sanne!

    Ik heb gister pas alles kunnen bijlezen omdat ik nu pas weer internet heb in mijn nieuwe huis!!

    Volgens mij amuseer je je wel goed. kun je eindelijk uitrusten na je inspannende en vermoeiende stage!!
    Geniet er maar van en doe voorzichtig!!
    en neem a.u.b. een zakje of potje australisch zan voor me mee!!

    groetjes XX Ruud

  • 25 Augustus 2005 - 07:47

    Pap En Annelies:

    Je staat mooi op die "groetjes-foto"
    Geniet maar en laat eens wat mooie views zien! Wanneer je ook wat aan het weer kunt doen....hier is het regen en nog geen 20 graden...Blijf voorzichtig met het rijden !!
    Poene van ons

  • 25 Augustus 2005 - 17:57

    Karen:

    Hoi San en mam,
    ik geniet echt van de verhalen en de foto's. Nu weet ik zeker dat ik ook naar Australie wil!!!!!!! Ik dank dat het wel leuk is zo met z'n tweetjes in een camper. Nou ik wacht vol spanning op de volgende verhalen en foto's en maak er wat van!!
    Veel plezier!!!

    Kus Karen

  • 25 Augustus 2005 - 18:20

    Angela Verspaget:

    hee Sanne
    hoe bevalt het je daar in Down Under? domme vraag want het is de meest geweldige plek op aarde om te zijn en vooral om heel veel prachtige dingen en dieren te zien, toch?

    ik heb je een mailtje gestuurd op je hotmail met een request. als het goed is heeft Joyce je daar al over ingelicht. hoop dat je nog optijd je hotmail leest voor dat je terug komt.

    nog heel veel plezier en geniet er maar goed van want voordat je het weet ben je weer terug in Nederland, en geloof me; dat valt heel zwaar!!!

    ik hoor hopelijk van je.

    have fun, Gday
    bye bye
    greetz Angela (zusje van Joce)

    alvast heel erg bedankt, en

  • 26 Augustus 2005 - 06:11

    Anneke:

    oh sanne,ik krijg echt kippevel als ik je verhalen lees,wacht nu al met spanning af om al je leuke ervaringen te horen!!maar ik heb nog elk weekend tot jij terug bent een feestje(of2)op de kalender staan.dus ik denk op het dat we allemaal als kakkelende kippen bij mekaar zitten op het feestje van sof(haha)!!!oke tot binnen een weekje of twee!!!
    liefs xxx anneke

  • 26 Augustus 2005 - 10:52

    Chantal:

    Bedankt voor je kaart. Zo te horen bevalt het wel in de camper hè. Nou heel veel plezier nog! Groetjes aan je moeder.
    xxxjes Chant en Pat

  • 28 Augustus 2005 - 10:42

    Cindy:

    Hallo Sanne,

    Bedankt voor je kaart, ik heb helaas geen foto's gemaakt op mijn feestje,maar over 2 weekjes zie je weer iedereen hier in real life. Mijn laptop was een beetje leeg van de week en daarom pas de late reactie.... groetjes Cindy!

  • 01 September 2005 - 10:47

    Merie:

    Tiny..iech höb al unne rolstool en krökke gereid ligke,,Wat un leuk verhaol..Jeh...veer zien de jongste neet mie...Geer gaod noe nao Sydney...dat zal wel geweldig zien...Sanne...iech zouw vaan al die verhaole e sjoen bookwërrik make...de zuus ut zoe allemaol veur diech wat geer dao mëtmaak...poen..Merie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 41148

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: