Monday 1st August 12:15 pm - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Monday 1st August 12:15 pm - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Monday 1st August 12:15 pm

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Eindelijk daar ben ik dan!!!! Nou ik heb me hier toch een weekendje achter de rug....SUPER!!! kan t verhaal niet te lang maken dus hier komt een samenvatting:
Donderdag: Afscheidsfeestje Aukje/Welkomsparty de rest. Helemaal te gek. Het hele huis vol mensen waar ik de helft nog niet eens van kende!!!!
Vrijdag: zware dag in het ziekenhuis voor Sanne...en daarna kroegentocht in de city. Leuk dat je dan mensen tegen komt die je dacht nog nooit gezien te hebben en die je dan vertellen dat ze gisteren ook op je feestje waren....gelukkig had ik nog een btje bloed in mn alcohol zitten....:o)
Zaterdag: Aukje vertrekt op vakantie en ik ben verhuist naar Scott:
5 Diagonal Road
5045 Adelaide SA
Australia
Footygame: Adelaide - Sydney en daarna doorgezakt in de Holdy's: op kruipafstand van ons huis, altijd goed!!!
Zondag: wat gedronken bij Vicky en Thomas, heel gezellig!!
Nu: KO / brak / moe / zin in n biertje...??
Er is wel wat minder leuks aan de hand: de huurbaas wil Kevin uit huis schoppen omdat WIJ ALLEMAAL een feestje hebben gehad...hij komt vandaag langs en dreigde met politie. Gelukkig heb ik afgelopen woensdag een etentje gehad bij een vriendin van ons en haar vader is "head police officer", altijd fijn om contacten te hebben. Hij heeft ons verzekerd dat we ons nergens druk over hoeven te maken.
Meeste foto's zijn van donderdag!!!
Dikke Poen Sanne

  • 01 Augustus 2005 - 06:10

    Josine:

    Hai, laat me even weten hoe het is afgelopen met je weddenschap... je moet wel haast winnen nu, niet?! Plezier daar, hoihoi

  • 01 Augustus 2005 - 06:53

    Pap:

    Eindelijk weer contact.
    Fijn dat alles zo goed is verlopen.
    Hopenlijk is het tweede adres even goed als het eerste...
    Ik vind het ongelooflijk knap van de ouders van Monique om na zo'n enorme tegenslag toch nog zo met jullie te kunnen.....lol hebben; komplimenten !
    Waar gaat Aukje naar toe op vakantie ?
    Wanneer ga jij naar Kangaroo Island ?
    Tot zover even.....
    Poene

  • 01 Augustus 2005 - 13:03

    De Witte:

    Nou nou meisje doe je ook leren en stage lopen? (grepku)Je hebt je draai wel helemaal gevonden daaro.Volgens mij wil je straks niet eens meer teug.Als ik het geld had was ik zeker een kijkje komen nemen,wil altijd al een keertje down under gaan.Maar wie weet jij zit daar toch nog wel een tijdje geloof ik.Nou duifku ik ben weer door tot laters Dikke poen.

  • 01 Augustus 2005 - 16:10

    Bianca & Ties:

    Ziet er allemaal vet cool uit!! Zo te zien heb je het leuk :) enjoy yourself! Poen, Bianca

  • 02 Augustus 2005 - 07:39

    Anneke:

    hoi sanne,
    nou je hebt het wel reuze naar je zin daar he als ik die foto's zo bekijk!!vind het echt leuk voor je ,dat je daar zo'n supertijd meemaakt!!!geniet er maar van ,voor je het weet ben je weer terug hier in dit koude kikkerlandje!!!
    dikke kus anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 41146

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: