Maandag 25 juli 11:39 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Maandag 25 juli 11:39 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Maandag 25 juli 11:39 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

25 Juli 2005 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Volgens mij is t ondertussen wel duidelijk dat ik in het weekend dus geen internet heb....Ik moet jullie dus ff bijpraten:
Vrijdagavond zijn Aukje en ik gezellig met zn 2tje gaan uit eten, we hadden echt geen zin om thuis te blijven... Het was Lisa's verjaardag dus moesten we ook nog ff naar onze "stamkroeg" om daar wat te drinken, maar door alle comoties van de afgelopen week hadden we daar eigenlijk he-le-maal geen zin in....Het bleek echter een zeer amusante avond achteraf...
Zaterdag hebben we samen ontbeten en zijn de ouders van Monica langsgekomen...dat was minder leuk maar daar doe je nix aan...'s avonds had ik dus totaal geen zin om weg te gaan maar home alone on a Saturday evening (Aukje had een dineetje met haar supervisor) is helemaal geen optie, dus ben ik maar meegegaan naar een of ander feestje van iemand die ik helemaal niet ken, is hier trouwens totally normaal hoor naar feestjes gaan terwijl je niet eens weet wie de gastheer of -vrouw is...strange...Heb ik trouwens zelf geen foto's van, misschien later....van iemand anders.
Het was een aardig feestje maar uiteraard niet zo geweldig als ze op 52 Pier Street gehouden worden!!! Er is zelfs een gerucht over de "Glenelg Triangle": dit is dus mijn huis, Scott's place en het huis waar ik dus zaterdag ben geweest. Binnen deze driehoek vinden de leukste feestjes plaats...ben s benieuwd, donderdag hebben we een afscheidsfeestje voor Aukje....
Ik wil jullie nog even mijn huisgenootjes voorstellen, das misschien wel zo gemakkelijk om de foto's een btje te volgen:
Lisa - 21 - Duitsland; Brad is haar vriendje
Stefan - 24 - Duitsland
Caleb - ?? +/- uhmm 25 - USA
Kristen - 21 - USA
Aukje - 24 - The Netherlands !!!! Yeah
Kevin - ?? +/- uhmm 25 - USA
en ikke uiteraard: 23 - The Netherlands !!!
Monica * is 22 jaar geworden en kwam uit Noorwegen.

O ja binnenkort zal ik jullie vertellen hoe Kwik, Kwek en Kwak heten in alle talen die je maar kunt bedenken. Al even een voorproefje? In het Zweeds is het: Knatte, Fnatte & Tjatte!!! Whoehahahahahaha!!!!

  • 25 Juli 2005 - 05:35

    Cindy:

    Hallo Sanne, ben een beetje vroeg waker voor in de vakantie, maar misschien dat we vanavond vertrekken als we het redden... Het is hier weer zo een nederlands weertje, tijd om de zon op te gaan zoeken. Zo te horen voel je je er al steeds beter, je komt toch wel nog terug he? Ik heb geen internet op vakantie dus mijn reacties laten effe op zich wachten! Misschien internetcafe? Maar als de mannen dat gevonden hebben zijn we ze kwijt dus ga er niet echt naar op zoek! Hele dikke knuffel en tot over ongeveer 2 weekjes! Groetjes Cindy en Ronny!
    Pootje van Pacha.

  • 25 Juli 2005 - 07:42

    Pap:

    Grappige foto's
    Have fun, keep real !!

  • 25 Juli 2005 - 09:38

    Ezzer:

    He sanne, leuk die foto's allemaal, nu heb ik tenminste ook een beeld van al die mensen waar je mee gaat stappen enzo...sjiek!!!! dikke kus en tot snel weer....

  • 25 Juli 2005 - 11:11

    Karen:

    hoi zusje,
    leuke foto's erg gezellig, maar....drinken ??? bier nog wel en ik dacht dat je zou stoppen met roken maarja wie ben ik om daar iets over te zeggen!!!!
    leuk van je telefoontje trouwens had ik helemaal niet verwacht en dus ook een beetje verrast om je te horen veel plezier en dikke kus jezus
    ps. Caleb is trouwens wel leuk mooi lang, leuk koppie, alleen dat sikje...(welke schoenmaat had hij nu?

  • 25 Juli 2005 - 14:52

    Annelies:

    Hai Sanne,
    Ben blij dat het zo goed met je gaat, doe je nog iets anders dan feesten??
    In ieder geval kunnen we het allemaal goed volgen en we genieten mee. Nog veel plezier en sterkte op de werkplek.
    (Barbara heeft vandaag inderdaad de sleutels van haar appartement gekregen, dus die kan gaan verven).Veel groetjes
    Annelies

  • 25 Juli 2005 - 15:52

    Maartje:

    He san, ziet er gezellig uit hoor!! Ik kan nu vaker kijken maar dat is volgende week afgelopen. Kan ik niet meer internetten. Heb thuis nog geen aansluiting en ga een paar dagen naar zee met steven. Het voordeel is dat ik daarna weer wat te lezen en te bekijken heb.!! groetjes maart

  • 25 Juli 2005 - 16:46

    Anneke:

    he sanne,
    heb je zo'n lekker rood kleurtje van de zon.....of van al het bier wat je drinkt ,haha!!!we kunnen wel allemaal zien dat je het naar je zin hebt daar!!doe zo verder,maar zoals je vader zegt keep real!!
    kusjes anneke

  • 25 Juli 2005 - 18:52

    Chantal:

    Leuke foto`s! Nou het wordt wel saai hier hoor. Jij zo ver weg en langzaam vertrekt iedereen op vakantie. Gelukkig hebben we binnenkort ook vakantie!!!!!! (Nouja nog bijna 3 weken werken)Maar we gaan niet weg, dus we kunnen je blijven volgen.Groetjes ook van Patje

  • 26 Juli 2005 - 02:38

    Sanne:

    Hahaha dit is zo grappig, ik heb ook al een paar persoonlijke mailtjes gekregen over Caleb van jullie, ja tis wel een stuk maar een echte Amerikaan hoor, en hij heeft schoenmaat 48!!!!
    Jawel, ik doe hier ook nog wel wat anders dan feesten: uitgaan!!!!

  • 26 Juli 2005 - 02:57

    JUPPER+KAS:

    hey lieve Sanne, met jup en kas hoe is het daar in schapenland?? we wilden effe melden dat we je nog niet vergeten zijn. wees voorzichtig en kom snel bij ons terug. dikke zoenen van ons allemaal........xxxxxxx

  • 26 Juli 2005 - 03:01

    Witte:

    Leuk he van jup en kas ik had ze ff een paar mailtjes van je laten lezen.Iedereen leeft met je mee,we houden je dagboek bij.Het is hier nu best laat 05.00 hahahaha. Dikke kus ik ga door moet naar bed.

  • 26 Juli 2005 - 03:02

    Sanne:

    O wat leuk ik dacht al who the hell zijn dat nou weer??
    ThanX lieverds!!!
    dikke poen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 41175

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: