NL 14 juli 2005 dag 01 - Reisverslag uit Houthem, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu NL 14 juli 2005 dag 01 - Reisverslag uit Houthem, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

NL 14 juli 2005 dag 01

Door: Geert

14 Juli 2005 | Nederland, Houthem

Hoi lieve mensen,

Vanmorgen begon de dag vroeg......
Om 07.00 uur heb ik Sanne gehaald en zijn we ( Sanne, Jean en Geert ) naar Boxtel gereden.
Nadat men in Boxtel wat vitamine N- ingenomen had vertrokken we richting Schiphol.
In de auto had Karen nog een paar kadootjes voor Sanne; voor elke week een kaart onder het hart...een she-devil...EHBO tasje ÉN gelukspoppetjes !!
Heel lief !
Om precies 10.00 uur waren we op Schiphol.
Sanne ging met Karen inchecken en had het duidelijk al een beetje moeilijk......
Nu moesten we nog een half uurtje wachten want om 10.50 moest ze 'door de gate'...
Een paar opkikkertjes van het thuisfront moesten wat rust brengen.
Uiteindelijk...
Controle...
Daar gaat ze...
Daar zwaait ze...
Daar vliegt ze...

Jullie hebben allemaal hele lieve groeten van haar !!

• 14 Juli 2005 - 13:59

Marion:

Sanne heel veel succes.

• 14 Juli 2005 - 14:21

Pap:

Hoi Sanne,
    Ik heb net de zaken klaar; het staat op internet.
    De terugweg is prima gegaan; bij Karen gekeken of je goed vertrokken was.
    Héél, héél fijne tijd gewenst van Annelies en mij
    Poene

• 14 Juli 2005 - 14:35

Nidi:

heel veel succes en ik zal je toch wel missen en doe voorzichtig ikke

• 14 Juli 2005 - 19:45

Cindy:

Hallo lieve Sanne, hoe is het vliegen gegaan? Heel veel succes daar in Australie. We zullen je missen hier, maar voor je het weet is het weer voorbij en ben je weer hier! En dan mis je Australie! Dikke knuffel... Cindy en Ronny.
    Een een pootje van Pacha..

• 14 Juli 2005 - 20:47

Pap En Annelies:

Zoals je ziet hebben we al op jou geproost !!
    Idereen die een foto wil plaatsen; mail even naar postmag@zonnet.nl

• 14 Juli 2005 - 20:58

Ezzer:

Zie net je foto's..... ik heb het niet droog kunnen houden.....had je niet gedacht he? wees voorzichtig, veel succes, amusseer je en tot snel dikke kus Ezzer.

• 15 Juli 2005 - 06:33

Anneke:

pap van sanne,
    wat heb je dat mooi op de site gezet,kreeg een beetje kippevel en een krop in m'n keel!

• 15 Juli 2005 - 06:39

Anneke:

hoi sanne,
    ja je had het wat moeilijk he ,zag ik op de foto's.heb ook een traantje laten lopen.maar we zijn nu al een 2dgn. verder,en je zult wel gaar zijn van het shoppen en alle nieuwe dingen die je ziet!sanne maak een mega tijd ervan daar,geniet er maar lekker van!en doe voorzichtig!!!!!! kusje