Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen!!

Zoals velen van jullie al weten vertrek ik binnenkort naar Australië. Voor diegenen die zich nu te pletter schrikken zal ik even uitleggen waar ik het over heb:

Voor het co-schap (oftewel stage) KNO (keel-, neus- en oorheelkunde) had de universiteit van Maastricht niet genoeg stageplaatsen om alle studenten te plaatsen. Ze hebben ons toen verzocht zelf een plekje te regelen, indien dit mogelijk was. Driftig, en met heel veel hulp, ben ik op zoek gegaan en uiteindelijk in Australië uitgekomen, Adelaide om precies te zijn.
Donderdag 14 juli aanstaande om 11:50 uur zal ik helemaal alleen in het vliegtuig stappen richting Singapore. Daar aangekomen (om 6:20 uur, plaatselijke tijd) ben ik natuurlijk (na minimaal 12 uur vliegen) helemaal kapot en niet meer om aan te zien dus heb ik een daghotel geboekt. Niet dat ik daar gebruik van ga maken want ik ben dan immers in dé shopstad van de wereld!! Aangezien ik dan nog geen gebruik heb gemaakt van mijn creditcard -die ik overigens geheel tegen mijn principes in toch maar heb aangeschaft voor deze trip-, zal ik daar maar s gaan oefenen….
Met blaren op mijn voeten en een inmiddels bereikt limiet op mijn creditcard zal ik ’s avonds om 23:00 uur doorvliegen naar Adelaide.
Op 16 juli om 7:00 uur zal ik dan eindelijk op mijn plaats van bestemming zijn en word ik opgewacht door Aukje en Astrid. Dit zijn 2 lieve meiden waarmee ik in contact ben gekomen en die daar ook zitten voor hun studie.

Het kan natuurlijk voorkomen dat ik sommige mensen vergeten ben, of dat ik van bepaalde mensen het (juiste) e-mailadres niet heb. Geef ze dan gerust de webpagina door waar het allemaal gebeurt: www.sanneinaustralie.waarbenjij.nu. Zij kunnen zichzelf dan toevoegen aan de mailinglist.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, en dan hoef ik ook niet te zwelgen in zelfmedelijden als ik heimwee krijg….

Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik erg uitkijk naar deze trip, maar dat ik jullie niet vergeet!!! Ik weet t, ik ben maar 2 maandjes weg, maar voor mij voelt t alweer alsof ik alles ga missen en nee, ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten!
Lieve mensen ik hoop dat ik jullie kan laten meegenieten van een hoop hilarische en mooie momenten (kan niet missen want ik ben blonT) en dat jullie me op de hoogte houden van wat er hier allemaal gebeurt.
Op 11 september (heb ik bewust gedaan, om de spanning erin te houden) zal ik uiteindelijk weer terug vliegen naar Nederland. Tot die tijd: heel veel plezier en geniet van de rust die jullie zal overspoelen zonder mijn aanwezigheid!!

Love U!!
X Sanne

P.S.: Denken jullie er wel aan dat dit een volledig openbare site is? Gepassioneerde liefdesverklaringen en vette roddels (liefst over elkaar!!) kunnen jullie gewoon naar mijn andere e-mailadressen sturen:

Voor grote bijlagen: dr.postma@gmail.com
Voor al het andere: meel_vaan_sanne@hotmail.com

En ook donaties zijn welkom op het volgende rekeningnummer: 87 49 92 478 tav Sanne Postma te Eijsden.

  • 04 Juli 2005 - 18:51

    Claire J:

    Haha nou meid ik wens je heeeeeeeeeeeeel erg veel plezier in Australie!! Maak er wat van he!
    Kus Claire

  • 04 Juli 2005 - 18:56

    Kim:

    Denk ook aan mij, als je in singapore bent aan het shoppen voor nieuwe kleding! We hebben dezelfde maat dus dat komt goed uit! Heel veel plezier en tot in september dan maar weer!

  • 04 Juli 2005 - 19:17

    Anneke:

    lieve sanne,
    gelukkig zijn we je toch niet helemaal kwijt als collega!!ik hoop dat je heel veel plezier hebt en veel leuke nieuwe spannende dingen daar meemaakt .
    maar jou kennende komt dat wel goed!!!maak er een super tijd van !!groetjes en tot snel anneke xxx

  • 04 Juli 2005 - 19:25

    Edward R:

    Welcome to Australia. Give me a quick call when you arrive, so I can go in hiding :-)
    Looking forward to seeing to in Sydney and showing you and Tiny the beautiful Sunshine Coast during your last week.
    Don't max out your credit card, you still have to buy me a few beers!!!

  • 04 Juli 2005 - 19:34

    Said:

    he sanne en nu heb ik geen mooie kont meer om naar te kijken nou ja veel plezier en have fun in australie xxxxx je stoute mokro

  • 04 Juli 2005 - 20:19

    Cindy:

    Lieve Sanne, hier een berichtje van een van de Cindy's. Heel veel plezier in Australië, en we zullen je de laatste nieuwtjes doormailen. Kus Cindy (van Ronny)!

  • 04 Juli 2005 - 21:49

    Dennis:

    He San,

    Superveel plezier in Down-Under. Ik kan je verzekeren dat je je KNO-stage niet meer zo gauw zult vergeten, toch een groot voordeel om deze buiten het AZM te gaan doen. En de locatie is natuurlijk fantastisch.

    Niet aan de kangaroetjes zitten he.. ;-))

  • 05 Juli 2005 - 09:49

    Ezzer:

    Lieve Sanne, wat zal ik je missen als je weg bent....maar natuurlijk wensen wij(xavier ezzer en ???) je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel lol en plezier!!!We zullen je op de hoogte houden van alles wat hier gebeurd....ook met mijn buik"je" hahahaha DAG LIE VE SANNE TOT SNEL!!!!!!!dikke kus Love Y

  • 05 Juli 2005 - 10:48

    Merie:

    De höbs noe al un leuk verhaol gesjreve...dat belaif nog gét astrein in Australio...Sanne..hiel good vaan diech tot ste dit aveontuur aondörfs...Diech kinnende geit dat zker lökke en zal ste un sjat aon ervaringe opdoen..Våöl succes mét inpakke..en ut geregel...Bel diech nog..dike poen vaan Merie

  • 05 Juli 2005 - 11:04

    Merie:

    De wéts tot iech toes geine kopjoeter höb..meh iech regel wat gét heij of dao..want deze mail kump nog via sjaol...en noe höb iech 6 weke vekansie...heeeeeeeeeeerlik..hoi xx merie

  • 05 Juli 2005 - 14:15

    Lobke:

    ha sanne!
    Wist niet dat jij ook al zo snel ging, leuk! Misschien komen we elkaar nog wel tegen... :) Heel veel plezier en laat 't maar weten als je toevallig in de buurt van Newcastle komt (omgekeerd zal ik 't je ook laten weten)!
    liefs lobke

  • 05 Juli 2005 - 16:18

    Marc:

    Hey Sanne,

    Superleuk!!! Waar zit je nou precies? Ik ben vanaf 16-17 juli overigens ook in Australie (op vakantie), dus wie weet kan ik je al die liefdesverklaringen en roddels die zelfs niet over de mail kunnen, dan gewoon vertellen! Groetjes en heel veel plezier!

  • 06 Juli 2005 - 15:05

    Marion:

    Heee Sanne heel veel plezier en lol en een heel fijne stage. Liefs Marion, peter en Daan

  • 08 Juli 2005 - 07:50

    Pap:

    we spreken en zien elkaar nog voordat je weggaat...
    Heb je al wat gevonden van de 'missing things'
    Zeg tegen Said dat hij voor zich kijkt...
    poene

  • 09 Juli 2005 - 08:55

    Lilian:

    Hoi Sanne!!!
    Heel veel plezier in Australie!Geniet van deze reis en ik hoop dat je een heleboel leuke verhalen hebt te vertellen als je terug bent!!! Veel plezier meid!
    Groetjes oet Esjde!xxx Lil

  • 09 Juli 2005 - 09:20

    Jezus:

    hoi zusje
    best al een beetje zenuwachtig he?!
    veel plezier en ik ben er donderdag bij als je naar schiphol wordt gebracht!!

    peel plezier kus karen

  • 10 Juli 2005 - 13:55

    Lucia En Ton:

    dag sanne, maak er wat van en geniet net zoveel op reis als wij altijd doen. En laat je niet inpakken door die aussies. Eijssies zijn veel leuker!

  • 12 Juli 2005 - 11:24

    Paul:

    Hoi Sanne, Je kent mij niet maar ik wil je toch veel plezier wensen in Kangeroeland. Ik ben werkzaam bij de RIBW en je moeder is mijn teamhoofd dus zodoende heb ik wel het een en ander gehoord. Veel plezier.

    p.s: Ik las dat donaties welkom waren. Zeg maar tegen je moeder of ze mij opslag kan geven, dan heb ik namelijk ook wat te doneren. haha groetjes paul

  • 14 Juli 2005 - 14:13

    Ruudschjuh:

    hey Sannie,

    Veel plezier daaronder......Neem je wat zand voor me mee?
    Have fun~!!!

    Hele dikke kus en tot snel!

    Groetjes,

    Ruud

  • 15 Juli 2005 - 13:19

    Diny:

    Hoi Sanne,

    Welkom in Adelaide en ik hoop dat je er veel van opsteekt, qua studie\ werk en qua ontdekken van dat prachtige immense land.
    Genieten maar !!!!
    Lieve groeten van de moeder van je vriendin,
    Diny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 41188

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: