korte stop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu korte stop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

korte stop

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

15 Juli 2005 | Singapore, Singapore

Hallo lieve mensen,
Momenteel lig ik op de hotelkamer in Singapore. Buiten regent t dat t zeikt maar is t wel nog 27 graden, lekker....
Het is hier nu kwart over 6, dus precies 6 uur later dan in Nederland. In Adelaide is het 7 en een half uur later.... Vanavond om 23 uur vlieg ik verder naar Adelaide.
Vanochtend ben ik al besodemieterd door een taxichauffeur, hij heeft me afgezet voor 6 euro, ik hoop dat hij ervan geniet de lamzak!
Heb net een digitale camera gekocht, ik hoop dat het wat is...
Ik denk niet dat ik het red in de chatroom want ik heb in Adelaide geen internet!!
Ik hou jullie op de hoogte!!!

  • 15 Juli 2005 - 10:22

    Karen:

    ik zitnu achter de pc gaeven naar de chatroom
    kus jezus

  • 15 Juli 2005 - 10:29

    Karen:

    nou ik denk niet dat je nog achter je pc zit maar fijn dat je goed bent aangekomen.
    lekker shoppen en lekker genieten!!!!
    klopte het eerste kaartje!?!?
    kus jezus

  • 15 Juli 2005 - 15:23

    Suzanne Voorst:

    Hey sanne,
    Ik wist helemaal niet dat je naar australie ging totdat ik deze mails van je ontving. Echt super cool dat je dit bent gaan doen!!!Heb je nou ook lekker de tijd voor als vrijgezel. Geniet er maar van. Had ik ook gedaan als ik geen vriend had gekregen. Een jaar is toch net teveel om weg te gaan.
    Let goed op jezelf,
    doei xxxx

  • 15 Juli 2005 - 17:07

    Cindy:

    Hey Sanne! Ik heb je net een berichtje gestuurd via de MSN maar zal ook nog effe een reactie op deze site zetten. Hoe staat het met de creditcard? Nog geshopt in Signapore? Goede reis gehad? Wanneer heb je wel internet? Groetjes en knuffel van Cindy!

  • 15 Juli 2005 - 17:08

    Cindy:

    Hey Sanne! Ik heb je net een berichtje gestuurd via de MSN maar zal ook nog effe een reactie op deze site zetten. Hoe staat het met de creditcard? Nog geshopt in Signapore? Goede reis gehad? Wanneer heb je wel internet? Groetjes en knuffel van Cindy!

  • 15 Juli 2005 - 17:58

    Anneke:

    he sanne,
    wat lig je op je hotelkamer te doen,je moet gaan SHOPPEN!!!!!!!!!!!!!tot snel kusjes vanuit maastricht

  • 15 Juli 2005 - 20:59

    Myran:

    hey mupke, leuk steeds wat van je te horen.. we denken ook aan jou hoor! heel veel plezier...tot snel kuzz miran & erwin

  • 16 Juli 2005 - 13:47

    Yilke:

    hoi sanne, alles goed. hoe bevalt het je tot nu toe? gister je oom nog in de kos op visite gehad om te zeggen dat je goed was aangekomen
    groetjesssss xxxxxx

  • 16 Juli 2005 - 14:24

    Pap:

    Het is nu zaterdag 16 juli bijna 16.30 uur, stralend weer en een lekker wijntje.....
    Bij jou is het dan bijna middernacht 16/17 juli.
    Gisteren is het chatten niet zo goed gegaan maar dat komt wel.
    Ik wens je voor morgen, je laatste dag voordat je moet beginnen, heel veel overzicht, rust en zin om er iets moois van te maken.
    Wellicht heb je op je werkplek iets meer internet....
    Doe je de groeten aan de dames die je daar hebben opgevangen
    Poene van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 41144

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: