donderdag 4 aug. 10:58 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu donderdag 4 aug. 10:58 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

donderdag 4 aug. 10:58 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2005 | Australië, Glenelg

Goedemorgen allemaal!!!
Nou die meeting gisteren met Dr. Krishnan was dus de Rotary Club, voor degenen die niet weten wat dat is, kjk maar s op internet. T is een en al kak en ik was special guest Sanne Postma, medical student from the Netherlands!!!! Maar wel gelachen en het was ook interessant....
Toen ik thuis kwam was het kwart voor 9: hoog tijd voor een pilsje, dus op naar 52 Pier Street en daarna door naar de Holdy's, toen weer terug naar 52 Pier Street en uiteindelijk was ik om half 3 thuis......
Ik heb eindelijk wat foto's gemaakt van het huis waar ik nu in woon, dus geniet ervan, doe ik ook.
Ik MOET zometeen echt al mijn foto's die ik al gemaakt heb eens op mn latoppie gaan zetten dus ik zal voorlopig nog wel ff online zijn....
Dikke poen

  • 04 Augustus 2005 - 06:12

    Pap:

    Ik zie het duidelijk op die foto; de ingehouden lach, niet de hoofdjes tegen elkaar en geen twinkelende oogjes....je was zeker blij toen je weer in de Pieringenstraat was bij je kameraden.
    Tja, zulke dingen horewn erbij en wanneer ze goed zijn en goed doen voor die mensen dan is het maar even slikken.
    Mooi huis ( voorkant ) trouwens; dit is dus het huis van de huurbaas / eigenaar van de Pieringenstraat ?
    Wanneer ga je nu naar het Kangeroe-eiland ?
    Laat ook eens wat foto's zien van de omgeving waar je woont / werkt
    Poene

  • 04 Augustus 2005 - 06:37

    Lucia:

    Prima ervaring, toch???!!! Weet je wat je later beter wel of niet kunt doen. Maar best handig soms.
    Leuk huis, mooi in tgroen.
    Liefs
    Lucia

  • 04 Augustus 2005 - 08:32

    Ruud:

    idd...soms is het ff slikken.., maar ik denk dat zo'n dingen wel positive invloed hebben op je stage!! en op het eindoordeel!

    je pa heeft helemaal gelijk!!! ik wil ook wel eens wat meer zien van de omgeving!! hoe ziet rest eruit? heb je ook nog contact met plaatselijke bevolking?

    groeten

  • 04 Augustus 2005 - 09:56

    San:

    Nee pap dit is het huis waar ik nu woon van Scott op 5 Diagonal Road. Ok ig wat meer foto's maken van de plaatselijke bevolking en misschien morgen van wat operaties!!!!

  • 04 Augustus 2005 - 12:24

    Pap:

    Je woont nu in het huis waat Astrid ook woont. De huisbaas van Astrid ( en nu van jou ook ) is Scott en die woont niet in dat huis met die vuilnisbelt achter.....
    Poene

  • 04 Augustus 2005 - 15:15

    Anneke:

    ja het is duidelijk bier drinken heb je daar ondertussen wel geleerd!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1081
Totaal aantal bezoekers 41138

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: