vrijdag 9 sept 20:10 uur - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu vrijdag 9 sept 20:10 uur - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

vrijdag 9 sept 20:10 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2005 | Singapore, Singapore

Hallo lieverds!!
Ten eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve en soms ook ondersteunende berichtjes de afgelopen weken. Ik heb net de reacties gelezen van mijn vorige update en de traantjes staan me in de oogjes....
Mama en ik zijn gisteren aangekomen in Singapore (nadat ik eerst ff $135 mocht ophoesten omdat mn koffers te zwaar zijn) het is hier intzettend warm, we vluchten echt de shopping malls in. Vandaag hebben we een rond tour door de stad gedaan, was wel aardig, heel snel allemaal.
Morgen moeten we nog een dag slijten in de winkels hier, dat is echt verschrikkelijk...;)
Morgenavond om 23:45 uur zullen we terugvliegen naar Nederland en landen we om 7:15 uur op Schiphol.
Als alles goed is komt Karen ons ophalen....anders moeten we haar kadootjes verkopen en daar een taxi mee betalen...
Heel erg bedankt allemaal!!
Liefs Sanne

  • 09 September 2005 - 13:08

    Pap En Annelies:

    Nou, ik hoop dat je een hele ervaring rijker bent geworden ( zo te lezen is dat inderdaad zo ). Hier is het ook broeierig maar ik denk dat jij wint qua temperatuur. Voor wat betreft die $ 135 .....kan alleen maar wanneer je héél véél kadootjes voor ons hebt gekocht....we zien wel; ik wacht zondag op je. Fijn winkelen, goede vlucht en ......natuurlijk Poene ( voor de laatste keer op afstand )

  • 09 September 2005 - 13:14

    Lucia:

    GOEDE TERUGREIS.

  • 09 September 2005 - 14:41

    Diny:

    Hallo,
    Dat "verplicht" shoppen is niet zo'n straf voor jullie, denk ik.
    Nou hele goede reis op 9/11 en tot gauw.
    Liefs, Diny.

  • 09 September 2005 - 16:53

    Danny & Roy:

    Sanne,

    Op de eerste plaats bedankt voor de leuke kaart.

    Zo te lezen, heb je een geweldige tijd achter de rug. Geniet nog van je laatste dag in Singapore, en kom veilig terug. Goede terugreis en tot snel.

    Groetjes, Danny & Roy

  • 09 September 2005 - 19:17

    Anneke:

    hey sanne,
    ja daar kom je weer terug naar ons koude kikkerlandje,maar ik weet zeker dat je een super ervaring en een hoop vrienden rijker bent!!dat neemt niemand je meer af meid!!ik heb ook genoten vam de site,was erg leuk je te kunnen volgen in down under!!!!!!oke ik zou zeggen..
    shop untill you drop....op je laatste dag en we zien mekaar snel weer.!!!!!!!!!!!
    liefs xxx anneke

  • 10 September 2005 - 06:24

    Alf:

    Nu moet ik er natuurlijk weer nieuwe orchideen by zien te krijgen!!! Have a good trip en een gezellige aankomst
    Love
    Alf

  • 10 September 2005 - 11:54

    Charles (NFI):

    Ik denk als je dit leest ben je al thuis. Maar een goede reis en misschien tot ooit (je zou de potjes nog vullen op de assistenten kamer)
    X Charles

  • 10 September 2005 - 13:02

    Chantal:

    Nou nog 1 keer een berichtje. Shop ze enne nogmaals een hele goede reis!! Tot snel, kus Chant & Pat

  • 10 September 2005 - 14:19

    Sanne:

    Bedankt lieverds!!!

  • 10 September 2005 - 21:55

    Cindy's:

    Hallo Sanne, we hadden onze reactie alweer eens onder de verkeerde datum getypt, maar nogmaals, een hele goede reis en we zien je nu weer heel snel! Nog een paar uurtjes en dan kunnen we weer helemaal bijkletsen! See you !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 41129

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: