woensdag 7-9 21:45 - Reisverslag uit Mooloolaba, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu woensdag 7-9 21:45 - Reisverslag uit Mooloolaba, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

woensdag 7-9 21:45

Door: Sanne

07 September 2005 | Australië, Mooloolaba

Nou dat was het dan voor Australie... De koffers zijn gepakt... en ik ben uiteraard alweer helemaal emotioneel...:'(
Nog 2 daagjes Singapore en dan weer naar huis...
Heb nog wat foto's voor jullie... Aussie Zoo en vandaag zijn we op een boottripje gegaan met een paar collega's van Alf.
Liefs Sanne
Heb nog $300 aan beltegoed, kan ik nog ff wat Awesome Aussie vrienden bellen en dan naar bed...

• 07 September 2005 - 12:00

Ruud:

Hoi sanne! leuk dat we alles hebben kunnen volgen! goed terugreis en doe voorzichtig!!

XXX

Ruud

• 07 September 2005 - 12:19

San:

bah bah ik ben echt beteuterd....

• 07 September 2005 - 12:51

Diny:

De site was geweldig !!!!!!
    Helaas, het is omgevlogen en voor jullie onvergetelijk.
    Hele goede terugreis en tot gauw.
    Liefs, Diny

• 07 September 2005 - 13:11

Ezzer:

Oh het is al weer voorbij....Ben toch heel blij dat je weer terug komt..Goede terug reis en wees voorzichtig, dag lieverd tot snel..dikke kus Ezzer...

• 07 September 2005 - 14:25

Marga:

Hallo Tiny en Sanne,Australie zit erop voor jullie nu nog 2 dagen Singapore, kunnen jullie nog lekker shoppen en dan weer naar huis HELAAS, een goede terugreis DIKKE POEN tot snel.

• 07 September 2005 - 17:35

Kim:

Ha Sanne,
    Een veilige terugreis. En denk maar zo, je hebt er veel mooie herinneringen aan over gehouden en hebt eindelijk kennis gemaakt met het echte studentenleven! Welkom thuis!
    Liefs Kim

• 07 September 2005 - 19:57

Lucia:

Zie nu pas deze mail (waren een week weg) en heb net een paar minuten geleden gerageerd op die van 4 september. Goede reis, en tot gauw!

• 08 September 2005 - 03:27

Lobke:

ha sanne!

Eindelijk ns een keer een reactie van mij (en nu ga je alweer bijna weg)... Een hele goede reis, 't is niet leuk om weg te gaan hier, maar je kunt altijd terugkomen (wel eerst ff sparen :?)!

liefs lobke

• 08 September 2005 - 05:42

Pap En Annelies:

come back home safely....................poene

• 08 September 2005 - 14:15

Merie:

Tiny en Sanne..ut zit der weer op...mêh dees sjoen reis zal geer uuch nog hiel lang rappelere...en noets vergete...gooije trökreis...en tot gauw...poen xxMerie

• 09 September 2005 - 06:44

Saidb:

goeie reis terug verheug me nu al op mijn koffie verkeerd

• 09 September 2005 - 10:24

Chantal:

Hele goede reis, ook voor je moeder. Ik hoop dat je snel weer naar het vrijdagclubje komt, kan ik al je verhalen horen!! See you, kus Chant en Pat

• 09 September 2005 - 11:08

Annie En Keiran:

Hallo Tiny en Sanne,
    We ontvingen vandaag jullie kaartje, bedankt hoor. Intussen hebben jullie Australie weer verlaten en zijn nu nog in Singapore mischien, en spoedig weer in Nederland en de a.s. herfst!
    Wij vonden het ontzettend gezellig, om jullie op bezoek te hebben, en hebben ook genoten van de prachtige foto's op deze website. Mischien krijgen we morgen regen, we snakken er naar. Hartelijke groeten en beste wensen van Annie en Keiran.