maandag 22 augustus 11:30 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu maandag 22 augustus 11:30 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

maandag 22 augustus 11:30 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2005 | Australië, Glenelg

Hallo allemaal,
We vertrekken over een uurtje en ik wilde dat nog even snel melden. Ik ben natuurlijk weer een en al stress maar het gaat wel lukken allemaal, de camper rijdt in ieder geval als een tiet dus dat zal wel allemaal goed komen.
Voor de volgende berichtjes zullen jullie waarschijnlijk een paar dagen moeten wachten maar zodra ik een internetcafe zie duik ik erin en zal ik jullie weer updaten!!!
Heel veel liefs Sanne en mama (Tiny)

  • 22 Augustus 2005 - 06:45

    Anneke:

    hoi sanne,
    geniet nog maar lekker met je moeder van de tijd wat je daar nog hebt.
    binnen een paar weekjes ben je weer terug in dit koude kikkerlandje!!!brrr het lijkt wel herfts hier in plaats van zomer!!!
    oke hou ons op de hoogte van de trip met je mama he!!! xxx anneke

  • 22 Augustus 2005 - 06:59

    Pap:

    Weer bekomen van het feesten ???
    Blijf in hemelsnaam goed opletten op het verkeer; één onoplettendheid kan verkeerd uitpakken !
    Geniet maar lekker van het mooie daar...
    Poene van ons

  • 22 Augustus 2005 - 07:47

    Lucia:

    Lieve Tiny en Sanne,
    Goede reis, veel plezier en tot in het internetcafé.

  • 22 Augustus 2005 - 08:35

    Astrid:

    Sanne lieverd, goede reis!!! Doe voorzichtig!!!
    Mis je al............
    Dikke zoen

  • 22 Augustus 2005 - 16:23

    Ezzer:

    goede reis en tot snel weer!!!!!
    dikke kus Ezzer en de rest.....

  • 24 Augustus 2005 - 10:35

    Joyce:

    hey Sanne... echt leuk ... lekker met mams samen met de camper rondtrekken... IK WIL OOK..!! hahahah maarre ik wou effe zeggen dat ik je mailadres aan mijn zusje heb gegeven want ze wil je echt graag wat vragen!!! heel veel plezier nog en we zien je weer snel.. geniet nog maar effe HEEL VEEL!!! dikke knuffel ,,,

  • 28 Augustus 2005 - 10:47

    Cindy:

    Hallo Sanne en Tiny, een hele leuke reis en doe vooral voorzichtig... geniet ervan want voor je het weet ben je weer hier en dan willen we natuurlijk alles tot in detail horen! Cindy en Ronny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 41101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: