Dinsdag 2 aug. 9:39 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Dinsdag 2 aug. 9:39 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Dinsdag 2 aug. 9:39 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Goeiemorgen allemaal!!!!
Ik ben gewoon echt fris vandaag, heb gister geen bier gehad...daar zal t wel aan liggen. Vandaag hoef ik eigenlijk nix te doen in het ziekenhuis maar dat komt goed uit, heb nog genoeg in te halen.
Tja het nieuwe huis is gewoon anders, vandaag vertrekken Scott en Michael ook nog eens op vakantie dus zijn we maar met zn 3tjes en in dat andere huis ben je altijd met 7 mensen en eet je vaak samen, als je naar de keuken loopt zit er altijd wel iemand...dus....en aangezien ik niet zo goed in mn uppie kan zijn zal ik t daar best nog wel moeilijk mee krijgen....maar gelukkig missen ze mij ook en sta ik al op de mailinglist van uitjes van de studenten aan de Universiteit van South Adelaide....is geloof ik ergens donderdag gebeurd.....
Morgen heb ik wel een lange dag, eerst sta ik de hele dag in de OK (we gaan geloof ik iemand zn hoofd eraf halen) en daarna heeft Dr. Krishnan gevraagd of ik mee de stad in ga want we moeten het over een of andere patient hebben met nog een paar andere artsen....
Het leuke is dat mijn begeleiders dus allemaal een instellign hebben van: "je bent hier op vakantie en je moet dus wel wat zien van dit land...." De andere studenten krijgen allemaal opdrachten, het enige wat ik hoef te doen is vertellen wat ik in het weekend heb uitgespookt!!!
Nou ik denk niet dat ik morgen tijd heb maar donderdag ben ik er in ieder geval weer!!
Witte, ik wil toch nog een keer trugkomen, begin maar te sparen dan gaan we samen!!!
Liefs San

  • 02 Augustus 2005 - 00:46

    Nidi:

    sinds wanneer drink jij bier en bedankt voor je berichtje niet gedacht

  • 02 Augustus 2005 - 06:21

    Pap:

    Ook goedemorgen,
    Het doet me goed te kunnen lezen dat er ook nog werkzaamheden worden verricht die iets met opleiding, stage, studie te maken hebben.
    Het zal wel wennen zijn / worden wanneer het minder druk is, maar daar kom je wel overheen.
    Hier is alles goed met een kleine dip in het weer.
    Tot zover even...
    Poene

  • 02 Augustus 2005 - 06:40

    Martine:

    Ouwe zuipschuit!!! nu al ontwennings verschijnselen!!!
    Kijk je uit voor die enge doktoren??? Have fun oooh enne BEHAVE!!!

    X martine (NFI)

  • 02 Augustus 2005 - 10:41

    Lucia:

    Om de een of andere rare reden is mijn berichtj van gisteren niet geplaatst (zal wel iets verkeerd hebben gedaan). Er stond toch niks in dat niet door de censuur kon. Alleen dat het heel leuk is om alle verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wij zijn weer terug van vakantie, heftig omdat we mijn zieke zus en broer bezocht hebben, toch lekker relaxt. En we hebben weer een kleurtje tenminste. Hier alles prima. Morgen Nina jarig: feestje op het strand (in de regen????). Dag, liefs,
    Lu & To

  • 02 Augustus 2005 - 13:06

    Sanne:

    Hoi Lucia en Ton
    wisten jullie dat ze hier trouwens ook die Cadburry chocolade hebben....mmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • 02 Augustus 2005 - 20:36

    Marion:

    Hee Sanne,

    ik denk neem eens een kijkje hoe het met je gaat, maar zo te zien amuseer jij je daar prima.
    Feesten, feesten en nog eens feesten.
    Nou geniet ervan en tot snel.

    Groetjes Marion, Peter en Daan

  • 03 Augustus 2005 - 00:00

    Tiny:

    Hallo iedereen die mij kent en dit leest. Het is hier (in Brisbane) geweldig, tot nu toe prachtig weer ongeveer 24 graden alleen gisteren was het een bewolkte dag. We vermaken ons prima, bijna iedere dag gasten of ergens op bezoek of naar de kroeg. Alf heeft een leuk huis met een geweldig mooi tuin waar het goed toeven is als hij gaat werken. Ik heb per slot van rekening vakantie . Afgelopen zondag zijn we onze vriendje de koala's gaan opzoeken die zitten gewoon in eucalyptusbomen langs de weg je moet wel erg goed kijken want ze stellen zich erg verdekt op, maar erg leuk, bij twee van hen zagen we een pootje van een kleintje uit haar buidel hangen, ook daar moet je op gewezen worden anders zie je het niet.
    Lucia heb je het e-mailadres van Alf ontvangen? anders vraag het maar even aan Sanne die heeft het ook, ik doe dat liever niet over deze pagina, per slot van rekening heeft die jongen ook recht op privacy nietwaar.
    Hoe gaat alles op het werk groeten aan iedereen en ik laat gauw wel weer wat horen. Lucia Ton Joris Nina en Jip allemaal gefeliciteerd en een fijne dag

  • 10 Augustus 2005 - 18:15

    Cindy:

    Hey Sanne, hier ben ik weer, terug van vakantie... Hier is het weer een stuk minder dan in Spanje! Vandaag zijn we gaan touren met Roger en Danielle van de Sjmied en onderweg hebben we ergens heerlijk ijs gegeten, als je terug bent moet je een keer mee daar een ijsje gaan eten... smaakt heerlijk, is zelf gemaakt en niet duur. Ik heb nog maar effe vakantie. Ga nog een paar daagjes genieten en begin dan maandag weer met werken. Ben gisteren met Karen de stad in geweest, was erg gezellie en 's avonds zijn we nog naar de Sjmied geweest. Ik hou je nu weer een beetje op de hoogte van de gebeurtenissen hier... heb laptop weer binnen bereik. Zal sel weer wat laten horen! Have lots of fun. Dikke kus, Cindy (van Ronny).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 41082

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: