Woensdag 27 juli 13:00 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Woensdag 27 juli 13:00 uur - Reisverslag uit Sydney, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Woensdag 27 juli 13:00 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2005 | Australië, Sydney

Vandaag zal ik maar weer s een berichtje achterlaten. We hebben gisteren de herdenkinsdienst van Monica gehad, heel emotioneel allemaal, maar wel mooi. Op de een of andere manier zijn we daarna met zn alle naar de Grand gegaan, das een cafe dicht bij t strand, en het was errug gezellig. Ik geloof dat iedereen op zn minst aangeschoten was voordat het 9 uur was!!! Maar we hadden dan ook nix gegeten.
After-party (in de beste club van Glenelg: 52 Pier Street) foto's heb ik wel, de rest zet ik van de week wel ergens erop.
Vandaag heb ik een rustig dagje, op de OK zijn alleen maar saaie operaties en er is geen poli vandaag dus eigenlijk heb ik een btje vrij, kan ik wat werk inhalen want ik heb niet echt veel gedaan de afgelopen week, och ja ik heb ook een beetje vakantie he...
Wisten jullie al dat een bijna-arts (zo'n idiote Indier) me mee uit heeft gevraagd? Ik durfde natuurlijk weer geen "nee" te zeggen maar heb wel al een excuus gevonden, maar kan hem waarschijnlijk toch niet 4 weken blijven ontwijken dus dit verhaal krijgt nog een staartje.....Mijn huisgenootjes hebben in een deuk gelegen om deze actie en ik geloof dat heel Glenelg weet dat een of andere caramellige creatie met me uit wil...
Tot snel
XXX

  • 27 Juli 2005 - 06:32

    Pap:

    Goedemorgen,
    Alles loopt gesmeerd zie ik....
    Sjieke foto's van jullie lunch....
    Ik neem aan dat het jongleren met de boter en nutella nog kan worden uitgebreid........toch ?
    Ik stel voor dat we een inzameling houden hier in Nederland ( een bepaald bedrag voor elk bijkomend attribuut ) dat voor jouw afscheidsparty kan worden aangewend......
    Laat eens wat zien....
    Poene

  • 27 Juli 2005 - 09:47

    Nidi:

    leuke fotos wanneer kom je eens buiten ik zie alleen maar fotos van in huis nu buiten van skippy

  • 27 Juli 2005 - 10:39

    Ezzer:

    GEZELLIE!!!!! meer hoef ik niet te zeggen denk ik....xx Ezzer

  • 28 Juli 2005 - 02:45

    Sanne:

    Binnenkort ga ik een paar dagen naar Kangaroo Island: daar maken de kangaroes je rugzak zelfs gewoon open op zoek naar eten!!!

  • 28 Juli 2005 - 11:16

    Pap:

    Vandaag je kaart gekregen; heel lief én gelukkig dat die kerels daar niet zo groot zijn...
    Hoe kan het dat jij een paar dagen naar dat eiland gaat ?; heb je vakantie ?
    Hier bijna 30 graden en dus vanavond lekker zwemweer / cocktails aan de rand....
    Tot schrijfs !
    Poene

  • 28 Juli 2005 - 11:56

    Ezzer:

    Wij hebben je kaart vandaag ook gekregen!!!!errug leuk! ik zal hem vanavond voorlezen voor xa4 en de baby
    Ja idd heb je vakantie, omdat je naar die buideldieren gaat???
    xxxx Ezzer

  • 28 Juli 2005 - 13:57

    Kim:

    Hi girl, echt leuk zo'n yournal! je hebt het wel naar je zin hè? leuke jongens trouwens, haha! dikke kus..

  • 29 Juli 2005 - 23:07

    De Spaanse Gasten:

    Hey Sanne, hier dan toch een berichtje uit Spanje, de mannen zijn wat aan het drinken en wij hebben hier een computer gevonden met internet.... Alles is goed hier, lui leventje, zon zee en strand! En we worden al lekker bruin (nadat we eerst vet verbrand zijn geweest!) Vandaag zijn we in Barcelona geweest, we zijn daar geen bekende tegengekomen .... (?)
    Dikke kus en veel plezier daar ! De beide Cindy´s en de beide mannen !!!

  • 30 Juli 2005 - 07:24

    Pap:

    Heéééé, leef je nog of hebben de kangeroes je opgepakt omdat je een rugzak droeg........

  • 01 Augustus 2005 - 02:12

    Edward:

    Hoy Sanne,
    Kunnen wij jou ook wat photo's sturen?
    Gisteren Koala's gezien in natuur. Je telefoontje gehoord. Het gaat ons goed, veeeeel te goed.
    Hier is Mam;we zijn gisteren op bezoek geweest bij vrienden van alf erg gezellig wel wat veel gedronken daarom pas heel laat je berichtje gehoord veel te laat om nog te reageren karen heeft ook nog gebeld om te vragen wat hier een brood kost en wat kost melk Even voor Karen 1 ltr melk kost hier ongeveer 60 eurocent en een brood anderhalve euro. alf heeft wat foto's gemaakt we proberen nu om deze in het bericht te krijgen. Lukte niet. Proberen op email

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 41095

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: