vrijdag 22 juli 9:48 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu vrijdag 22 juli 9:48 uur - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

vrijdag 22 juli 9:48 uur

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2005 | Australië, Glenelg

Hallo allemaal!!
Ik vind jullie berichtjes echt zo leuk allemaal, ik lig helemaal in een deuk!!!
Wat betreft het formaat van de foto's: ik wacht wel wat langer, want voordat ik dat geregeld heb, is mn laptop gecrasht denk ik maar ik kan t ook gewoon vragen aan de jongens in het huis, komt goed....
Gisteren heb ik een wandelingetje door Adelaide gemaakt, en ik heb wat fotootjes genomen.... Ik schrok echt hoe de parkeerwachters er hier uitzien...
Gisteravond zijn Vicky en Thomas komen eten, dit is een koppels dat ik hier via Aukje heb leren kennen. Ze hebben me geleerd hoe ik Tim Tams moet eten... Dit zijn dubbele chocoladekoekjes met een soort van creme-iets ertussen. De bedoeling is dus dat je in de tegenovergestelde richting de hoekjes eraf bijt, en dan bv je koffie of thee door het koekje heen slurpt. Het koekje fungeert dan gewoon als een rietje. Maar geloof me maar tis gewoon vetzakkerij!!!
Ik heb er een videootje van gemaakt.....die kan ik jullie alleen pas laten zien als ik thuis ben.

Tot snel
XSan

  • 22 Juli 2005 - 06:58

    Pap:

    Ik ben er !!!

  • 22 Juli 2005 - 07:06

    Pap:

    Hoi San,
    Volgens mij voel jij je daar prima op je gemak. Wanneer ik het verhaal van het rietje lees denk ik dat jij daar nog wel wat aan toe kunt voegen...
    Voor wat betreft het videootje; wanneer je mij dit stuurt per privé-mail wil ik het best op de privé-mail naar de anderen zetten.
    Kijk maar wat je doet.
    Ik vind het fijn dat je ook aan andere dingen toe komt, wandelen, omgeving verkennen enz. dat wil zeggen dat het normale leven een aanvang heeft genomen.
    Heb je al met patiënten mogen werken ?
    Tot zover op dit moment
    Poene

  • 22 Juli 2005 - 07:08

    Pap:

    Aan de tijd te zien is het bericht vannacht gemaakt, is het dus laat geworden of heb je nachtdienst....

  • 22 Juli 2005 - 08:14

    Hey Sanne..:

    kun je mij eens zo'n (pak) koekje(s) meenemen???
    Ik wil dat ook wel eens proberen!!
    Have Fun!!

    liefsdikkepoenruud

  • 22 Juli 2005 - 10:16

    Han:

    hoisan
    Nou die koekjes maakte mijn oma ook altijd en die heette dan slurpkoekjes bij mijn oma mocht dat altijd maar thuis mocht ik dat niet!!. goed opvoeden enzo. heeft niet geholpen. fijn dat je het zo naar je zin heb had ook niet anders verwacht. wat is het daar voor weer? nou groetjes voor nu

  • 22 Juli 2005 - 13:36

    Pap:

    Hoi,
    Ik heb Tineke aan de telefoon gehad en in een uurtje even bijgepraat; zij vond het fijn om ook jouw site te kunnen lezen; ik heb haar aan de mailinglijst toegevoegd.
    Poene

  • 22 Juli 2005 - 15:25

    Ezzer:

    Dit is echt weer iets voor jou he "vullakkerij"...maar ook wel voor mij, dus meenemen die handel. Ammuseer je en leer ook nog wat he???....dikke kus Ezzer.

  • 22 Juli 2005 - 15:50

    Maartje:

    He san,
    Het is erg leuk om te lezen hoe het met je gaat.! je maakt wel wat mee he??! deze ervaring gaat niemand je meer afnemen... Ken je het liedje al van de koekaboera?? Dat moet je maar eens vragen aan een echte aussie. Toen ik in australie was hebben ze me dat geleerd en het is altijd bij me gebleven.Koekaboera sits on the old gumtree.... Weet je al wat het is een koekaboera?? groetjes en succes tot gauw zoen maart

  • 22 Juli 2005 - 16:48

    Anneke:

    hoi san,
    kunnen we daar ook boswandeling door slurpen ,dan hadden ik en annemiek graag aandelen gekocht in dat bedrijf haha.je hebt het wel naar je zin daar he,gelukkig maar,amuseer je maar goed,want dit is iets voor
    "once in a lifetime"
    succes en dikke kus anneke

    ps:ook wel een beetje studeren!!!!

  • 22 Juli 2005 - 19:13

    Chantal:

    Schaam, schaam, schaam. Ik heb weer lang op me laten wachten, maar hier toch eindelijk `n berichtje van mij.(sorry) Gaat alles goed met je? Zo te lezen wel!Enne het vrijdagclubje denkt aan je!
    xxxjes Chant

  • 22 Juli 2005 - 21:01

    Jean.:

    Hoi meissie,
    Eindelijk op de goede pagina. Zitten nu bij pap en Annelies om over mijn vakantie naar Vuurland te praten.
    Hou je warm op de hoogte.
    Maak er wat van.
    Jean en Jeannie.

  • 23 Juli 2005 - 14:09

    Cindy:

    Hoi Sanne, we hebben nu vakantie en we zijn het gisteren gaan indrinken... (zonder koekjes!) Verder gaat het allemaal goed hier... en ook met jou weer zo te zien! Wij gaan nu druk poetsen en pakken, we vertrekken waarschijnlijk dinsdagavond naar de zon! Dikke knuffel... Cindy!

  • 23 Juli 2005 - 16:33

    Juty:

    hoi sanne,
    eindelijk kan ik je site weer bekijken, echt lachuh!
    hoop dat je t naar je zin hebt daar.dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 41135

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: