Maandag 18 juli 17:45 uur plaatselijke tijd - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Maandag 18 juli 17:45 uur plaatselijke tijd - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Maandag 18 juli 17:45 uur plaatselijke tijd

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2005 | Australië, Glenelg

Dit wordt een minder leuk berichtje:
Gisteravond om 10 voor 12 wordt er op de deur geklopt, ik dacht dat iemand zn sleutel vergeten was maar t was de politie....
Gisterochtend rond half 11 zijn Monica en Bjorn, twee studenten uit Noorwegen uit ons huis, samen vertrokken voor een trip naar Melbourne. De politieagent kwam ons vertellen dat er een verkeersongeluk heeft plaats gevonden: Monica is overleden en Bjorn heeft ernstig hersenletsel opgelopen.
Zoals jullie wel zullen begrijpen was t hele huis in rep en roer: We hebben degenen die aant stappen waren moeten opbellen en zeggen dat ze onmiddellijk naar huis moesten komen. Vervolgens hebben we in een staat van onbegrip tot diep in de nacht met elkaar verteld en elkaar gesteund.
Ik kende haar pas 2 dagen dus op mij heeft t niet zo'n hele grote impact, maar er zijn hier wel anderen die al een hele poos met haar samenleefden. Vandaag gaat t al weer wat beter: niemand heeft een degelijke nachtrust gehad maar we lachen om haar onvergetelijke acties...

Vandaag was ook de dag dat ik zou beginnen met mijn stage. Dat is ook gebeurd: mijn stagebegeleider is echt een superaardige man! Alles komt goed met die stage, daar hoef ik niet bang voor te zijn....ik geloof alleen wel dat ik iedere dag om 7:30 uur daar moet zijn en tis ongeveer 40 minuten met de bus, dus das minder.....

Voor de rest gaat alles goed, ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de leuke dingen die hier gebeuren maar zoals jullie wel zullen begrijpen, staat leuke dingen doen nu even op een laag pitje....

Heel veel liefs San

  • 18 Juli 2005 - 08:38

    Anneke:

    lieve sanne,
    ik hoop dat het een beetje gaat met je,jammer dat zo'n dingen gebeuren!!
    ik wens jou en je mede-studenten veel sterkte in deze (ook voor jou)moeilijke periode toe!!!!
    gelukkig hebben jullie wel steun aan elkaar!!!

  • 18 Juli 2005 - 08:49

    Pap:

    Trieste zaak zoiets.
    Probeer elkaar samen te steunen en houdt dat 'andersom verkeer' heel goed in de gaten.
    Sterkte voor allen !
    Poene

  • 18 Juli 2005 - 10:38

    Petruschka:

    Best wel erg dat je dit moet meemaken,ook al kende je ze niet goed ,zoiets komt altijd hard aan!!!Ik hoop dat jullie elkaar kunnen helpen.En probeer toch maar ook van de leuke dingen te genieten!!Nou verder veel sterkte en we denken aan je !!Dikke poenie

  • 18 Juli 2005 - 11:07

    Ruud:

    Dat zuigt! .......als je maar voorzichtig bent! heel veel succes met je stage....ik hoop dat je snel je draai vindt.......is toch vroeg he 6.50 uur de deur uit...

    sterkte en succes...dikke poen! Ruud

  • 18 Juli 2005 - 11:20

    Ties:

    Hey Doc, heftige gebeurtenis, best wel erg voor jullie! Steun elkaar, dat is toch het beste wat je kan doen. Heb toen in Noorwegen 2 oud-collega`s verloren bij identieke omstandigheden, is nooit leuk.
    Voor de rest alles palletti? Oh ja, kangaroe biefstuk is een aanrader!!
    Groetjes

  • 18 Juli 2005 - 12:18

    Ezzer:

    He Sanne, wat erg dat wat gebeurd is, maar zoals iedereen al zegt gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar!! Maar toch veel sterkte en we horen snel weer van elkaar, dikke kus Ezzer...(effe snel op het werk internet op gegaan!!!!)

  • 18 Juli 2005 - 14:40

    Dennis:

    dat is niet zo prettig allemaal, net nu je er net bent. grote impact natuurlijk. veel sterkte met het helpen verwerken van dit tragische voorval.

    groets Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 41106

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: