Zondag 17 juli 17:05 uur plaatselijke tijd - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Zondag 17 juli 17:05 uur plaatselijke tijd - Reisverslag uit Glenelg, Australië van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Zondag 17 juli 17:05 uur plaatselijke tijd

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2005 | Australië, Glenelg

Lieve mensen,
Na t n paar dagen toch wel een btje moeilijk te hebben gehad, gaat t nu echt prima!!
Ik ben gisteren goed aangekomen in Adelaide en opgehaald door Astrid. In het studentenhuis (waar ik de eerste 2 weken zal verblijven bij Aukje) heb ik meteen kennis gemaakt met iedereen en ze zijn allemaal super aardig.
's Avonds zijn we uitgenodigd door Scott, dit is de huisbaas van Astrid waar ik over 2 weken bij zal gaan wonen, voor een diner. Er waren meerdere mensen uitgenodigd en samen zijn we nog gaan stappen, ook heel leuk!!! Tis hier normaal dat de meisjes eruit zien als sletten en dat iedereen echt la-ze-rus wordt!!!
Vandaag ben ik met Scott naar een Footy (Aussie-rules Football) wedstrijd gegaan, dat was echt super, ik had mn fototoestel niet bij me maar omdat ik het zo leuk vond mag ik nog wel een keertje mee....dus dan zorg ik voor foto's. Vrouwen gaan namelijk ook allemaal naar wedstrijden kijken omdat de mannen zo gespierd zijn.... Het is een soort kruising tussen rugby en voetbal.
Vanavond gaan we lekker met zn alle eten en dan chillen op de bank....
Ik kan nu wel weer wat vaker op het internet maar door het tijdsverschil is het moeilijk om via de msn contact te houden dus probeer ik dat zoveel mogelijk te doen via de mail en deze site.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes, echt SUPER!!!
Ik heb een Australisch telefoonnummer (ook voor smsjes): 0061-415258121

Heel veel liefs en tot snel
Sanne

  • 17 Juli 2005 - 08:19

    Pap:

    Sjiek, dit goede nieuws !
    Houden zo !
    Even over mijn mobiel nummer:
    Toen ik de foto met ons in het zwembad maakte met de zelfontspanner heb ik bij het instellen als richtpunt de telefoon gebruikt.
    Toen alles oke was ben ik er zelf snel bijgesprongen en toen werd de foto genomen....en plotseling dat ik aan mijn telefoon die nog voor me stond, ik pak hem en houd hem naar beneden.....blub. blub in het water.
    Reaninimatie, föhnen, zon mochten niet meer baten....
    Karen, met het wegnemen van het berichtje met het gekeuksvisje is de ijskast dus definitief op ontdooien gezet !!
    Al met al: Ik heb geen mobiele meer.
    Sanne, GEEN nieuwe meebrengen !!
    Hier is alles oké, zijn gisteren met vrienden in Luik gaan eten en gaan zo plonzen en ontbijten.
    Wacht nog heel even of je nog aan de lijn hangt !
    Veel groeten
    Poene !!!!

  • 17 Juli 2005 - 08:24

    Pap:

    Ik heb te snel getypt.
    Ik hoopte dat je nog aan de lijn zat.....
    Sorrie foor de foutjus...

  • 17 Juli 2005 - 09:45

    Ezzer:

    He sanneta, leuk om te lezen wat je allemaal al weer "uitgespookt" hebt! geniet ervan en niet ook als een slet erbij gaan lopen he?? dikke kus Ezzer

  • 17 Juli 2005 - 10:09

    Cindy:

    Hey Sanne, leuk om te horen dat het zo goed gaat met je. Wij moeten nog een weekje werken en hebben dan vakantie. Als het lukt zal ik je wat foto's van Spanje toesturen als weterug zijn. Dikke poen, Cindy (van Ronny).

  • 17 Juli 2005 - 11:32

    Pap:

    13.30 uur bij ons, 28 graden buiten, 24 graden zwembad, 8 graden bubbles.....t'is zwaar....
    Voor jou nu 21.00 uur.
    Morgen de grote dag; alles klaar ??...SUCCES !!
    Poene van ons

  • 17 Juli 2005 - 12:18

    Norman:

    Hey Sannie,
    Vind t echt super om te lezen wat jij allemaal doorstaan moet... Ik zal t op de voet volgen.
    Denk je trouwens dat footy iets voor mij is..? haha.
    Have Funn, dikke poen Norman

  • 18 Juli 2005 - 07:16

    Pap:

    09.15 plaatselijke tijd; bij jou 16.45 uur.
    Een normale tijd om op te houden met werken maar dat zal wel even tegenvallen.
    Ik hoop dat de eerste dag goed bevallen is !
    Poene

  • 18 Juli 2005 - 08:19

    Anneke:

    hey sanne,
    leuk om te horen dat je reizen allemaal goed verlopen zijn en dat je een beetje door je moeilijke periode heen bent!hier gaat alles z'n gewone gangetje,ja je weet hoe dat hier gaat he"werken,zwemmen ,borrelen...,werken, zwemmen,weer borrelen enzovoort........!ja de zomer is er he!1ste week-end van augustus bloemendaal,zal ik je zeker foto's van sturen!
    maarja wat is bloemendaal tegenover australie he!!!amuseer je met al die sletten daar haha(grapje) en hopelijk horen we je snel weer!!kusjes anneke

    ps:als je foto's neemt van dat footy,kun je dan vooral die gespierde mannen in beeld brengen,mischien moeten wij hier dan ook maar zo'n team oprichten,haha
    (oh ik heb het weer hihi)
    tot snel he xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Glenelg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 September 2005

ThanX!!!

09 September 2005

vrijdag 9 sept 20:10 uur

07 September 2005

woensdag 7-9 21:45

04 September 2005

Zondag 4 sept 18:00 uur

29 Augustus 2005

maandag 29 aug, 22.55 uur
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 41105

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: