Hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu Hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanneinaustralie - WaarBenJij.nu

Hotel

Door: Sanne

05 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Hoi lieve mensen,
Ik ben ook een enorme chaoot he, kom ik er vandaag achter dat ik mn paspoort kwijt ben dus dat kan ik nog ff met spoed laten maken... Echt iets voor een blondine he...:s
De foto is van het hotel waar ik de eerste nacht zal blijven... T ligt 10 minuutjes van het winkelcentrum vandaan!!!!

• 05 Juli 2005 - 19:52

Anneke:

ja je zegt het goed."waar ik de 1ste NACHT zal verblijven" want voor de rest zal je wel in het winkelcentrum aan het wandelen zijn ,met je creditcard in de hand en blaren op je voeten!!!
    veel plezier!!!

• 06 Juli 2005 - 10:11

Nidi:

en dan zeggen ze wat van mij altijd op het laatste moment he

• 06 Juli 2005 - 11:58

Witte:

Ik heb nog wel een paspoort voor je maar dan moet je wel je haar verfen.

• 06 Juli 2005 - 15:20

Kim:

Hé san, moest natuurlijk metteen ff checken.. Wens je echt super veel plezier daar!!!!!!!! Ben beniuwd, dikke poen

• 07 Juli 2005 - 08:41

Maartje:

HE sanne,
    Leuk ik ga je volgen hoor!! Als je crocodile dundee tegenkomt doe hem de groeten x jes

• 10 Juli 2005 - 12:27

Juty:

hendeg sjiek San, Kben trots op je .......maar ga je wel missuh!XXX

• 10 Juli 2005 - 15:11

Allebei De Cindy's:

Hey Sanne, nog effe he? Woensdag nog effe bijkletsen en dan alleen ng via msn! Nieuwste roddels hoor je dan wel via MSN nadat wij terug zijn van vakantie. Have fun! Groetjes van allebei de Cindy's.

• 12 Juli 2005 - 09:04

Pap:

T'is goed dat je een foto hebt want ik ben bang dat jij het niet zult zien...je hebt het te druk met kopen en dan heb je te veel bagagegewicht !!!

• 14 Juli 2005 - 08:03

Mama:

Welkom in Australië. Je bent op dit moment op Schiphol als het goed is , over 2 uur ga je de lucht in, erg spannend he, als je dit leest ben je er al, en is het meegevallen en ben je leuk opgevangen?. Ik denk het wel, ik verwacht niet anders. Ik wens je een heel fijne tijd daar en over 5 weken zien we elkaar. Dikke kus Mama